Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1093 ggr
[GalleonFang6126]
0

Tips på butiker

Jag ska åka till London senare i höst och vill gärna besöka lite spirituella/ockulta butiker då vi inte har någon här i Jönköping alls, vad jag vet. Jag är intresserad av tarot, botanik, andlighet och hantverk.

Har ni några tips? 🙂

Ceriadwen
1

Absolut! :) Tre butiker som ligger ganska nära varandra i Covent Garden-området är Threadwells, Atlantis och Mysteries (de har hemsidor om du googlar). De två första är främst bokhandlar men har ett litet utbud av andra produkter också. Mysteries var en smula för new age-ig för min smak men hade ett fint utbud av tarotlekar och andra typiska grejer. :)

[GalleonFang6126]
0

#1 Tack så mycket! :)

[MomsLittleHippie]
3

Jag vet inte mkt om vad som finns i London. Men däremot ligger väl Borås inte för långt ifrån Jönköping?! Så har du vägarna förbi, så finns tarotkatten, med helt underbar kärleksfull personal! Eller så finns det stengården!

[GalleonFang6126]
1

Tack så mycket för tipset! Min pojkväns mor bor i Borås så det ska jag kolla nästa gång vi hälsar på där! :)

Ceriadwen
6

Jag rekommenderar också Tarotkatten! De har mycket praktiska saker, som man faktiskt kan ANVÄNDA! :) Jag gillar stämningen och personalen.