Född som häxa?
Hej jag undrar vad folks åsikter är om sånt. Är man född till häxa eller är det något som man blir? Förklara gärna varför du tycker så :D Tack!
Det beror på vad man menar med häxa. En del räknar häxor som de som tränats inom läkekonsten, andra att man har en gåva att se saker för att läka dem. Sen kanske vi snackar religionen pagan som då faller in under en lite annan kategori.
#1 Det har du rätt i… Det tänkte jag inte på 😞
Äsch då :) ingen skada skedd. Vad tänkte du med häxa? Kanske lite i stil med Harry Potter?
somliga säger att man är född till häxa. Men fortfarande tror jag att det är att alla födds som inget, men sen väljer man själv vad man vill vara. Jag är inte helt säker, men jag själv vill bli häxa och söka en mentor som vill lära mig allt med både godhet och säkerhet.
Am I man or woman. No. I'm genderless.
Ett enkelt sätt är att använda sökfunktionen på sajten, eftersom flera liknande diskussioner har förts.
#3 Nä jag tänkte mer en person som identifierar som en häxa :) Jag skulle skälv vilja bli häxa men vissa har sagt att man måste bli född som en och jag undrade om många tyckte så.
#4 Ja ungefär så tänker jag också. :D
#5 Ok ska kolla det också. Tack :)