Hej! :)
Hej! :) Jag har precis blivit medlem här efter att ha varit intresserad av det här länge. Jag kan absolut inget ting egentligen. Jag hoppas att jag är välkommen fast jag inte är någon häxa. :)
För att presentera mig bättre så heter jag Josefin och jag är 17 år. Jag har tidigare haft en förmåga att kunna se andar - något som jag inte vågat tala högt om knappt för jag har varit rädd att folk skulle skratta åt mig. Jag har även drömt sanna drömmar och kunnat känna på mig vad folk ska säga innan dem öppnar munnen.
Jag är en stor djurvän och jag älskar att sjunga, lyssna på musik och att träna. :)
Tja, det var väl allt tror jag. :)
Mvh Josefin.
Ha en trevlig dag!
Varmt välkommen josefin! Här är alla välkomna och du behöver inte oroa dig för att folk slänger iväg konstiga kommentarer när du berättar sånt. Här på hif kommer du få höra både det ena och det andra :D
#1 Haha, tack så mycket! :D
Ha en trevlig dag!
Välkommen!
Välkommen, är själv nybörjare så ja brukar läsa alla trådar för att få tips å ider å ställa en massa konstiga frågor å än så länge har ALLA vart otroligt trevliga å gett bra, raka å lättförstådda svar!
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Välkommen!
Gör hellre fel än inget alls.
Välkommen Josefin! :-)
#3 #4 #5 och #6 Tack så mycket allihop! :D #4 Det låter ju jättebra! :)
Ha en trevlig dag!
Välkommen!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
#8 Tack så mycket! :)
Ha en trevlig dag!