Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1192 ggr
MichanS
2013-07-13 00:18
0

Magi?

Enda sen jag var liten har jag kunnat få vinden att blåsa snabbare, och kraftigare. Jag kan få träden att svaja utan att ens röra dem.  Vad är detta? något farligt? övernaturligt? magi? behöver svar….

Tack i förhand!

[stass]
2013-07-13 19:59
3

Vad tror du själv, tror du det är något farligt? 

Det går inte att bekräfta sådant här via ett forum.

Jag tror inte att du är den som påverkar vinden att blåsa mer, trädtopparna att röra sig etc möjligtvis känner du dig i samklang med naturen runtomkring, som en del av den.

Svedjorna
2013-07-13 20:39
3

Jag tror det är Magi eller något övernatruligt iallafall, typ någon slags "kontakt" med träden.

Stass (#1) om du läser ett annat forum finns det en som kan göra exakt samma sak och kontrolera elementen. Men visst ibland kan ju trädtopparna röra sig men det kan man ju se, men om det är just ett träd eller så då verkar det inte vara något annat än kontroll över olka elment.

#0 Tror absolut inte att det är något farligt isfåll tror jag du hade märkt av det om du har kunnat göra detta/kontrollera detta sålänge så borde du märkt något negativt isf. 

Om du kan göra detta har du säkert "kontakt" om man säger så. Har läst om att man kan meditera så man omsluter sig med trädet (blir som ett) tycker du ska testa det för se hur mycket "kontakt" du har med naturen och känna efter vad du känner när du gör det (om du lyckas, kan vara rättsvårt gissar jag på).

Mvh

[stass]
2013-07-13 22:03
2

#2 det påverkar ingenting, att det skulle stå i ett annat forum.

Svedjorna
2013-07-13 23:56
1

#3 Nej det vet jag, men det visar att det kanske då " exsisterar" om kallar det så för om någon annan har känt samma känsla och kan göra så så kan det vara bevis på att det kanske då går att göra så. Att man kan ha kontakt med träden för de är ju faktskt också levande och kan känna.

[stass]
2013-07-14 00:39
2

När man känner sig i samklang med naturen runtom, så kan den upplevas starkare och då kan man förväxla det med att man själv "gör att det blir så"

Svedjorna
2013-07-14 01:14
0

Håller med dig där. Men det finns även chans (tror jag) att hon påverkar lite. Men detta är väl mer vad man tror på, kanske. :)