Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1198 ggr
Missmagi
9

En mystisk händelse

Igår natt låg jag och funderade på över ett inlägg jag hade läst här på i fokus. Och det handlade om att någon ville träffa sitt kraftdjur och en annan medlem hade svarat som så att man kunde påverka sin dröm så att man kunde träffa de i drömmen. Jag sa högt att jag vill träffa mitt kraftdjur eller min vägledare i drömmen i natt(igår natt). Drömmen: Jag träffade en kvinna. Jag minns hennes ansikte väl men hon utgav ingen min hon sa inte ens något utan istället visade hon upp en lapp. På lappen stod det ett person nr. 1801-02-03 •••• Sökandet idag: När jag vaknade så kom jag ihåg nr väl för dom var rätt likt mitt egna person nr. Av en slump kom jag och tänka på min släkt. Jag gick igenom några arvs papper jag hade hos min mamma som brukar släktforska och vet ni, där finner jag exsagt samma person nummer på min mormors mormor. Jag tyckte det var rätt häftigt. Är det hon som har tagit över som min vägledare tro? Skulle vara kul om man hittade ett fotografi på henne ifall hon såg ut som hon i drömmen. Någon mer som Upplevt något liknande?

[stass]
10

Härlig upplevelse Glad 

Om du hittar ett fotografi så ställ fram det sedan synligt, tänd ett ljus för henne då och då, ställ fram ett glas vatten (eller om du får andra infall) och samtala, se vart det bär av =)

Pigrid01
0

Vad är ett kraft djur nu igen?😳