Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 466 ggr
Ia*83
0

Behöver tips på bra meditationer :-)

Gick en meditationskurs förra året. Helt underbart! Tog kursen för att jag började en medial kompetens kurs för ett tag sen, men hoppade av då jag kände att jag ville ha mer på benen innan jag fortsatte den. Har hela tiden fått budskapet från min guide och änglarna att jag ska meditera mer för att komma vidare i min medialitet. Men det är svårt då jag har två små barn, hund, hus, jobb och ja, ni flesta vet ju hur det är. Nu känner jag i alla fall att jag står och stampar lite. Har provat en del cd skivor med guidade meditationer, men hittar ingen som passar mig riktigt. Jag brukar gå till en äng i meditationen jag brukar göra. Sitter vid ett träd och flyger ibland vidare "upp" till andlig nivå. Skulle vilja prova något annat. Lärde mig även TM som barn, men det funkar inte alls för mig idag. Är det någon som har en bra meditation att dela med sig av? :-)

Skogshumblan
1

Jag brukar köra Kelly Howells, hittar dem på youtube. Kör en på morgonen innan jag går upp om jag vaknar innan de andra, annars tar jag en lite innan läggdags. Funkar för mig:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Ia*83
0

Ja! Tack! Youtube är ju jätte bra! Att jag inte tänkt på det :-)