Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 801 ggr
Svedjorna
0

Hjälp

Heej, undrar om det finns någon ritual som kan hjälpa mig med min och mammas kontakt. Vi bråkar i stort sätt hela tiden över småsaker… Någon som vet något? 

Mvh Elin

[stass]
2

Jag har för mig att blodrot används för att stärka blodsband?, oliv (kvist/olja) för fred, kanske ska du kika på honey-jar artikeln och göra en sån för er två bara, tända ett ljus på burken då och då. 

Eller välja ut några örter speciella för fred, kärlek, kommunikation (,kanel,jasmin,rosmarin,lavendel) och vira era hår runt örterna och gömma vid varsin säng, så kan det verka när ni sover.

vilket fint initiativ !

Svedjorna
0

Tack så mycket Stass! vad är blodrot och vart kan man få tag på det? Och vart hittar man honey-jar artikeln? :) 

Tack igen :)

[stass]
0

Här har du honeyjar artikeln:

http://haxor.ifokus.se/articles/51030455d4ebea5d511b33cc-honey-jar-spells-och-andra-sotningsformler?discussions-1

Blodroten är jag inte hundra på än, jag har för mig att bappho har skrivit i ett inlägg om den och blodsband (någon annan som minns) Jag återkommer om den :)

Svedjorna
0

Tack  en än gång! :)

Denna kommentar har tagits bort.
[stass]
1
Svedjorna
0

Men skulle jag då kunna bara ta en rot och ta en del av roten och lägga här hemma typ i köket?

[stass]
1

Du kan ju ta blodroten och linda era bägges hår runt den eller ett fotografi på er ihop, glada och placera på ett bra ställe hemma, där den inte syns. 

Anledningen till att jag skrev vid sängen i inlägg #2 är för att ibland är det bättre om det får vara som aktivast nära en när man själv är i ett avslappnat tillstånd, som sömn.

Svedjorna
0

Okej tack, men ska man då klippa av en långbit av roten så man kan linda den??  tror inte vi har någon bild där båda ler som är utskriven, jag hatade att vara med på bilder innan och le så ser sur ut på alla typ😕

Men om jag linder den runt våra hår, typ ett tag vad gör man då? låter det vara en kvart eller några minuter och var gör man av den sedan? är som sagt inte så duktig på det här som du märker haha🤐

[stass]
0

Medans du lindar håren runt en bit av roten, ber du att er relation ska stärkas, att ni ska kunna förstå varann bättre, att lyckan och kärlek ska jaga iväg grälsjukan osv med egna ord, uppriktigt. Sedan lägger du den där du vill ha den, klart.

Så hade jag nog gjort.

Svedjorna
0

Okej tack så mycket!