Vampyrism
Finns det vampyrism? Jag är ganska säker på att majoriteten säger "h*ll no", men är der någon eller några som vet en plats där det sägs finnas eller ha funnits vampyrer?
Men är det någon som tror på att dem existerar?
Tror inte det är så många som tror det, för det har inte blivit några sådanna fall där människor dött och man inte har kunnat veta vad det har varit… Jag tycker dock vampyrer är väldigt häftiga (inte när de är onda och dödar överallt men de som till exempel på filmer dricker från djur eller ta påsar från sjukhus (de goda). Tror dock att det inte finns, och har inte hört något om sådanna fall, för ett eller två år sedan var jag helt inne när det gällde vamyprer och sökte om det fanns på internet efter fall som kunde vara från en vampyr. Hittade inget. Så jag är ganska övertygad på att de såkallade vampyrer existerar i vår värld. Dock är jag glad att man kom på dessa varelser för älskar böcker och filmer där de är med😃 Detta är iallafall min åsikt om saken men finns säkert många som tror att de finns.
Mvh
Varför inte, vi är inte som sagornas häxor, varför skulle vampyrer vara det? Det finns gamla trådar här om vampyrer. Prova sökfunktionen så kan du hitta dem.
Gör hellre fel än inget alls.
beror på vad du menar för vampyrer!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!