Mörka drömmar
Hej. Jag vet att det låte osant eller rättare sagt fjantigt, men jag måste bara säga det och om det finns någon som har det så skulle det vara bra att veta. Jag drömmer mycket om en kvinna med mörkt hår, mörka ögon och med en "vanlig" kvinnlig kropp som säger : "Marag ama Lilith rimok samalo naamah". Jag har ingen idé om vad det betyder men jag vill inte kolla på Wikipedia, då det bara kan vara rent skit. Har det någoting med min dyrkning av Lilith och Samuel? Eller är det någon slags varning?
Har haft nå liknande…. Men denna kvinnliga "varelse" hade rätt stort huvud ,väldigt smal och blek kropp, högt hårfäste och jättelångt och svart, även stora mörka ögon… Orden låter bekant… Men rätt svårt att bedömma om de är något sammanträffande, kan du berätta mer?
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
…"Melez!
I (your name) call you Lilith ,with respect and veneration, You , oh princess* of the night, out of the anima to aid me with your power To find this man/these men (read your note) So that he (they) shall be snared in the nets which I weave, That these wishes will be fulfilled before the next New Moon. Let me be irresistable to every man that I want, Let them be filled by desire which I with my full right will feed on**.
I call Lilith's power to be part of me, may I (your name) be filled by your entity. Let them desire my womb's sweetness' nectar.
May my wish be so***.
Marag! Ama! Lilith! Rimok! Samalo! Naamah!
Thereafter the witch burns the note in the red candle.
Every day and night, before you leave the house, you can take some of your womb's secretion and rub it behind your ears, it's luring and enticing for men, the scent is caught by the subconscious. Especially around your ovulation. It's a smell that goes straight to the man's reproductive drive."…
källa: http://home.comcast.net/~max555/rites/lilith_sw.html
…"Ett effektivt sätt att komma i kontakt med Lilith är att ge sig ut i det vilda, nattetid, och meditera över mörkret och skuggorna. Där tingen upphör att synas och istället övergår till ett mörkt töcken finns Lilith. Detta mörker är hennes sköte och dit magikern riktar sina invokationer. Följande formel är verksam:
Marag Ama Lilith Rimok Samalo Naamah"…
http://paranormal.se/topic/religion/lilith.html
…"If the following formula is chanted 13 times, Lilith is supposed to appear:
marag ama lilith rimok samalo naamah"…
Källa:
En del av en åkallan verkar det som i de första exemplen som invokation i det sista som evokation.
#1 menar du utseende? #2 betyder det att jag ska ta kontakt med henne? :0
Nja, nej, alltså mer VAD händer , eller står hon bara rakt upp och ner och bara är `?
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
#3 det vet jag inte, det är helt och hållet någonting du får känna efter själv.
Jag svarade bara och gav exempel på hur stycket används.
#4 hon har inte gjort någoting (än sålänge)utan, hon har bara sagt det till mig. Har bara drömmt det 3 gånger, så jag har faktiskt inte tänkt på miljön. Hoppas bara att det inte blir "värre". #5 Kan det ge stora konsekvenser, tror du??
#5 jag har ingen personlig erfarenhet av Lilith men eftersom som du skrev tillbad henne så är väl detta önskvärt? D.v.s att få personlig kontakt. Skrämmer det dig eller ger dåliga vibbar ska du självfallet låta bli.
#7Jag vill inte att det slutar, verkligen inte. Anledningen är verkligen inte, för att det är "coolt". det hadde varit stoooor skillnad…