Hjälp mig med att ändra denna situation
Hur kan jag få mina "inneboende" att flytta ut?
Det går inte att prata med dom utan att det blir ett stort bråk vilket inte är så bra eftersom det är nära släktingar.
Planen var att de skulle bo gratis hos oss tills de hade skaffat sig jobb och sparat ihop pengar till något eget (hyres eller bostadsrätt).
Nu har han fått jobb och hon är väl inte så engagerad av att finna något och lever mest liv som lyxhustru.
De har bokat resa till sommaren och åker på mindre weekendresor på helger. De handlar kläder o diverse skit istället för att spara och menar på att ja men när vi kommer tillbaka från semestern så ska vi börja på riktigt. De har redan bott hos oss över ett halvår.
Vi har egna planer som vi måste skjuta upp pga att de inte finner sig ett annat ställe att bo på.
Detta suger all energi från mig och jag orkar snart ingenting.. Känner mig väldigt nere och stressad av hela situationen.
Jag vet att det bästa hade varit att prata med dom men det går bara inte. Och jag vet inte mer vad jag ska säga som dom inte redan vet.
Snälla har ni ett bra tips på hur jag kan göra på magiskt vis för att ändra denna situation. Jag brukar få ihop det bra annars med magins hjälp men nu står jag fast.
Har du sökt på sajten? Jag känner igen frågeställningen, och om jag inte missminner mej, så fanns det bra råd i tråden. Jag ska söka lite och se om jag finner tråden, men sök gärna själv, för två hjärnor är bättre än en.
Vad det är trist att så många får skit av att vara snälla. Hoppas att det löser sej!
Tack dennas! Ja jag har sökt här men kan inte finna något som kan hjälpa mig nu. Som jag skrev innan så brukar jag få det till jag vill med magi men inte denna gång. Känner mig bara så orklös och vet inte var jag ska börja. Jag har verkligen försökt hjälpa dom så mycket jag bara kan och detta har kostat mig en stor uppoffring men jag får inget tillbaka.
Om någon har något som kan hjälpa mig så är jag väldigt tacksam!
Gör en sökning på hot foot.
Heta kryddor som cayenne, chili, peppar. Svavel. Asafoetida. Gör ett pulver eller en olja och ha i deras skor eller liknande. Det är bara att vara kreativ. Har en vän som gömde asafoetida i ett hemmagjort schampoo som hon gav som gåva till den personen hon ville skulle flytta. Och det fungerade :)
Se till att oljan eller pulvret inte kommer i kontakt med någon annan än de du vill ska flytta.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Tusen tack Bappho!!! Ska genast kolla på det!