Annons:
Etikettskrivartävlingens-bidrag
Läst 2440 ggr
Iram
1/3/09, 3:26 PM

Bidragen publicerade!

Nu finns alla de härliga bidragen i skrivartävlingen att läsa! Jag har låst inläggen för kommentarer, kanhända låses de upp efter omröstningen. Men nu är det bara att läsa och njuta, de ligger under en särskild grupp så att de lätt ska hittas.

Inom kort lägger jag ut en poll, och sedan får vi se vilket bidrag som vinner!

Läs och njut!

Mvh Iram

Annons:
Outrageous
1/3/09, 3:42 PM
#1

Ojoj, så mycket att läsa nu :)
Hur lång tid har vi på oss att rösta?

Iram
1/3/09, 3:49 PM
#2

Jag lägger in pollen lite senare så man får lite tid att läsa först. Pollen i sin tur måste väl ligga i ca en vecka så att folk hinner läsa, läsa igen, bestämma sig, ändra sig och slutligen rösta.

Flört

Coturnix
1/3/09, 3:52 PM
#3

Här blir då inget gjort idag! Har bara läst fyra stycken…hehe vad roligt! Hur bra som helst!!!

Iram
1/3/09, 3:53 PM
#4

Ja, visst är de! Jag har redan läst men ska mysläsa i lugn o ro en gång till i kväll när jag har mer tid.

Ayena
1/3/09, 4:53 PM
#5

Det ska bli ett sant nöje att läsa dessa Glad

Bappho
1/3/09, 6:10 PM
#6

Underbar läsning :D

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
mommo
1/3/09, 9:09 PM
#7

Vilka välskrivna berättelser! Det är otroligt hög nivå på dessa. Gastkramande, underbar läsningGlad

BabyDragon
1/6/09, 12:13 AM
#8

Det här var en riktigt bra ide. Äslkar en bra läskig historia Skrattande

fruhannaa
1/6/09, 10:38 AM
#9

Alla historierna är jättebra. Det blev verkligen mycket att läsa… Snart klar med allihopa :)

[trumman]
1/8/09, 6:38 PM
#10

Hade uppskattat en länk till VAR de var upplagda i första posten.. nu måste jag söka och leta, och det är ju jobbigt! :D

Iram
1/8/09, 6:51 PM
#11

Hej lilla gubben… Det står att de ligger under en särskild grupp, och det finns en grupp som heter "Skrivartävlingens bidrag"…*hint hint*

Tungan ute

Bappho
1/8/09, 6:52 PM
#12

De är inlagda i en egen grupp, "Skrivartävlingens bidrag", vilket står i första posten :)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[trumman]
1/9/09, 9:48 AM
#13

Nej Bafo. I första posten står ingenting om vad gruppen heter - det står att "de ligger i en särskild grupp så att de lätt ska hittas"

Jag var tydligen alldeles för tjock i huvet för att ha fattat både det och för att kunna läsa klart :) men visst hade en länk varit att föredra tycker jag; det är ju ändå internettet vi smurfar omkring på.

Tack för spännande, rolig (på många vis) läsning!!

Mvh, T

Annons:
Bappho
1/9/09, 10:59 AM
#14

Ja, det är ju så svårt att lista ut namnet på gruppen.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[trumman]
1/9/09, 11:38 AM
#15

Ja är man fet i huvudet så är man:D

Iram
1/9/09, 1:21 PM
#16

Haha, men kul att du hittade dem till slut, Trumman. Visst var de värda lite strul? :-)

[trumman]
1/12/09, 9:05 AM
#17

#16 Ja verkligen!

Jag har läst alla; förutom de som vägrat använda styckeindelning och lufta texten… Dom ratade jag direkt.

Jag kan inte läsa sån text :(

trampolin
1/13/09, 6:09 PM
#18

Nu har jag läst alla :) det har varit mycket spännande läsning, blir spännande att se vilket bidrag som får flest röster! Själv har jag valt ut en favorit som ska få min röst. Glad

BabyDragon
1/16/09, 8:15 PM
#19

Ska bli så spännande att få veta vem som skrivit vad ^^

Upp till toppen
Annons: