Annons:
Etikettkökshäxans-kokbok
Läst 2464 ggr
dragonstar
6/7/10, 4:53 PM

Måste hindra förkylnignen!

Hej, Jag behöver lite akut tipps, pågrund av utlandsresa och sträss har jag nu dragit på mig en sörkylning.

Jag tar studenten nu på onsdag och måste var så pigg att jag årkar med detta. Tar emot alla tipps på huskurer.

HAr nu ont i halsen och det är påväg upp i näsan vilket brukar betyda storsakllig sjukdom med sängliggadne lagom till på onsdag.

Gurglar med vodka och dricker massor med te och honung.

Fler tipps motas gärna =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Annons:
dragonstar
6/7/10, 4:55 PM
#1

Kan ju lägga til latt jag inte har så mycket hemma utan måste handla allt. Vilket minskar råvarorna.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Sebastian
6/7/10, 9:30 PM
#2

Vitlök i näsborrarna! Svider som attan men frisk blir du. Är det kris så kan det vara en bra metod.

FelisLynx
6/8/10, 12:34 AM
#3

Gillar James Wong, trädgårdsapoteket. Värt o prova hans Isglass med Echinacea mot förkylning o bostra immunförsvaret :)

http://www.youtube.com/watch?v=RnQuyvXMHVA&feature=PlayList&p=C46508C02BF7E9B5&playnext_from=PL&playnext=1&index=6

spindelfot
6/10/10, 12:28 AM
#4

Gurgla saltvatten, dricka ingefärste (riv ner den rå i vattnet, som inte får vara för varmt)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

dragonstar
6/11/10, 4:24 PM
#5

Tack körde mycket hånung och viltlök i mat och likande. lyckads bli nästan helt friskt till studentagen och nu dagarna äfter är jat jättesjuk, men de gör ju inget längre. =) tack för era tipps =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

spindelfot
6/13/10, 12:37 AM
#6

hoppas du hade en bra dag så sjukdomen nu efteråt känns värt det :)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Annons:
dragonstar
6/13/10, 1:00 AM
#7

Ja, det var kul, =) drack inget men hadde trevligt! Sen är förkylningen halvt börta så det är bra =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

spindelfot
6/13/10, 1:53 AM
#8

nä, vodkan hade du väl gurglat upp ;)

nu ska jag sluta vara ot, skäms på mig.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

dragonstar
6/15/10, 3:03 PM
#9

Hahah, ja jag tor nog det mästa försvan daggarna innan, bräns som fan men funkar bra =) Lärde mig det av en kompis som vart sjuk under täntatider =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Upp till toppen
Annons: