Annons:
Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 871 ggr
misswolfi66
12/5/19, 5:49 PM

Djur

Jag tänkte ställa frågan om kraftdjur eller familjär. Vad har ni för djur? själv känner jag mig väldigt dragen till vargen men skulle vilja hitta ett sätt att vara säker på att det är mitt kraftdjur. Hur hittade ni ert kraftdjur eller familjär?

Annons:
Manutar
12/6/19, 9:57 AM
#1

Kraftdjur och familjär är inte riktigt samma sak. Familjärer är fysiska, kraftdjur är en ande, om jag förstått rätt. Båda är dock magiska hjälpare och kan vara samma. Det är en väldigt personlig fråga, vilka de är. Själv ger jag ut den informationen till väldigt få. Jag har fått kontakt med mina genom sk själsresor (kallar man det så på svenska?). Ofta är det inte alls samma som de man känner dragning till, vi vill ofta (undermedvetet eller medvetet) att det ska va nått "häftigt", men alla djur har kraft. Tex är en snigel är inte dåligare än en varg. Detta är i min åsikt inte något man väljer själv, och har inte att göra med ens person på så sätt som många verkar tro. Du kan lära dig att få kontakt själv eller så tar du hjälp av någon erfaren kunnig.

Upp till toppen
Annons: