Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1246 ggr
Cruela
2019-11-12 10:15

Svart magi

Hej hur kan jag få hjälp att göra en svart magi på en person som skadat mig psykiskt och fysiskt och vill sabotera mitt liv. Jag vill göra en svartmagi på denna person som går ut över att han aldrig stör mig mer eller mitt barn och att han aldrig pratar om mig. Och raderar allt som har med mig å göra. Ja vill gärna ha hjälp med detta av någon som är kunnig. Ja behöver akut hjälp för denna person e så ond och behöver straffas med allt som går.

Annons:
Anne.K
2019-11-12 10:45
#1

Tänk på att det man sänder ut får man trefaldigt tillbaka. Så var väldigt försiktig med negativa energier.

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

dennas
2019-11-12 16:49
#2

#1

Tänk på att väldigt få personer på detta forum tror på trefaldigt tillbaka!

TS

Sök lite i trådarna, finns en hel del bra tips, men de kallas inte svart magi. Sök tex på "skydd" så tror jag att det ska komma fram…

Anne.K
2019-11-12 17:41
#3

#2 Visste inte om detta då jag inte är medlem i Häxor iFokus

Tycker dock man ska vara försiktig med ifall man är ute efter att straffa en annan människa. Dåliga avsikter är aldrig bra oavsett om den andra personen betett sig illa mot en. 

Bättre att skydda sig själv istället för att försöka straffa någon annan. men det är bara vad jag anser. Andra behöver absolut inte hålla med. :) 

Ska nu lämna er ifred. Råkade bara hamna här av en slump. 🌺

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

dennas
2019-11-12 18:56
#4

#3

Det kan jag hålla med om. Du behöver väl inte lämna oss bara för detta, om du upplevde mina ord som hårda? 😊

Anne.K
2019-11-13 08:37
#5

#4 Nej då, upplevde inte dina ord som hårda. 🙂 Så känslig är jag inte, hehe. 

Kanske kommer tillbaka hit när jag har lite mer tid att undersöka ert forum. Det är säkert jättetrevligt här. Har bara inte så mycket tid just nu att kolla runt.

 Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

Huygens
2019-11-13 11:39
#6

Det finns lite olika sätt att undvika negativa "energier". Var och en har nog sina egna metoder. Ett sätt är att föreställa sej att man är genomskinlig för alla negativa energier och bara låter dom blåsa igenom en själv. Ett annat sätt är att sända tillbaka energierna till avsändaren. Någon kanske föreställer sej att man skickar det negativa vidare in i solen och att det där försvinner.

Kan man hitta egna ritualer som fungerar är det säkert bra. Många gånger kan det räcka att vila och föreställa sej att det negativa försvinner. Är det en stackars osalig ande har jag hjälpt denne vidare genom att låta anden gå genom mej och plocka upp lite positiva enrgier på vägebn för att få "lyftförmåga". Det har hittills alltid gett bra resultat.

Ju mindre kraft och ansträngning jag använt, desto bättre resultat.

Är det personer i verkliga livet som begår olagligheter finns möjligheten att gå till rättsapparaten och få hjälp.

Annons:
NiklasTyreso
2019-11-14 23:42
#7

En förbannelse jag använt mot människor är Psalm 109 i Bibeln. Jag har då högt uttalat namnet på den jag läser psalmen mot och har sedan läst psalmen högt. Mot en av personerna upprepade jag läsningen 40 dagar efter varandra. Av tre personer jag läst denna psalm mot slipper jag idag ha kontakt med och den tredje påverkar mig inte alls lika negativt längre (jag är starkare), så den har nog haft effekt.

Mortiscia
2019-11-15 08:46
#8

Har du försökt mer konventionella metoder, som att blockera personen och möjligen prata med polisen angående trakasserier och hot?

I övrigt, så mycket energi som du lägger ner på den här personen är skadligt för dig själv, redan i det här inlägget känner jag hur det riktigt osar om dina ord. Den här personen kan bara skada dig mentalt om du låter den, du är den som styr över dina egna känslor och reaktioner, och om du inte är där rent mentalt nu så går det att träna upp. Ju mer du mentalt investerar i den där personen desto större makt ger du den!

Joggan
2019-11-19 09:14
#9

@NiklasTyreso

Det tycker jag om att du gjorde så, toppen!🙂
In the Book of Psalms in Folk Magic…
Psalms 109: Used in a powerful curse against oppressive, slanderous enemies.

Bladens sång!
2019-11-19 15:33
#10

Det finns ju något som kallas bannlysande besvärjelser. Kolla upp det.

Upp till toppen
Annons: