Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1044 ggr
Häxa.se
1/5/19, 11:09 AM

Böcker

Alla häxor där ute, vad använder ni för böcker? Eller improviserar ni gällande typ allt?

Annons:
skogsbergs-anna
1/5/19, 6:45 PM
#1

Jag hittar på/känner i mig själv, utformar allt ur eget huvud. Så min bästa bok är dagboken som jag utvärderar allt i.

Gör hellre fel än inget alls.

Noctis
1/13/19, 12:16 AM
#2

Jag har sedan barnsben snappat upp olika tips från olika böcker, artiklar och kurser. Min mor är utbildad homeopat varpå min uppväxt var väldigt holistisk och andlig. Min far är mkt för mindfulness varpå dessa bitar influerade mig. Så jag har använt mig mkt av kristaller och stenar (my forté), och reiki (reikiterapeut-utbildning), men mest fantasi och tron på att ditt fokus riktar energi! Färger påverkar oss, jordens element… Vi lever i en fysisk värld, men allt består av energier och börjar som just riktad energi. Så jag skapar själv utifrån ett hopkok av det jag sett fungerar.

sweetgum
2/6/19, 8:26 AM
#3

Rätt ny i gemet men jag har mest böcker om kryddor och läkeväxter då jag odlar mycket. Annars går jag mycket på känsla och/eller läser på online alt. lånar på biblioteket. Finns ofta mycket mer än man tror på bibblan!

Är det någon som läst Månologi? Vet ni om den är bra?

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Sommarek
2/6/19, 7:14 PM
#4

Huvudsakligen min egen anteckningsbok. Inget slår erfarenhet.  ;)   Men med det sagt, det finns tusentals böcker. Är det något speciellt område du är nyfiken på, eller rent allmänt?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: