Annons:
Etikettallmänt
Läst 967 ggr
Venus1117
11/4/18, 8:38 PM

Häxor kolla hit! Mitt förra liv har visat sig för mig!

Hej! Jag visste inte riktigt var jag skulle vända mig men hamnade här. Jag har hela mitt liv varit rädd för eld, rädd att brinna inne i mitt hem, rädd att brinna inne tex om man är i köpcentrum ja överallt. Ibland kan jag spela upp senarium i mitt huvud om hur jag skulle rädda min barn om det skulle börja brinna. Jag är också så rädd att skiljas från min barn via döden! Har alltid burit med mig en stor sorg som jag ej kan förklara. Iaf hela livet har rädslas för eld funnits och känsla att brinna inne. Jag fick kontakt med ett medium nyligen som berättade att i mitt förra liv blev jag avrättad som häxa(jag är väldigt spirituell/andlig i detta liv med har inte vågat utveckla det till en högre nivå, jag kan se symboler/bilder i folks händer, får även bilder av framtiden som skall komma samt väldigt intuitiv). Även min äldsta dotter har en gåva, hon ser andra från andra sidan och dem tar ofta kontak med henne men hon är inte riktigt redo och blir rädd. Igår slog det mig varför jag har en sån rädsla för att brinna inne och ofta tänker på hur jag ska rädda mina barn från elden, jo för jag fick syner igår när jag i mitt förra liv blev avrättad i mitt hem tillföljd av anlagd brand i häxkjakt! Jag gråter när jag skriver detta, för jag och mina barn dog, jag känner sorgen. Men ett av mina barn överlevde jag ser henne skyddad av ett ljus som lyckades fly undan. Men hela hennes liv var saknaden av mig så stor att vi återförenades i detta liv (tidigt då jag endast var 21 när hon föddes) Efter denna information så känner jag ett helt annan lugn i mig, mycket faller på plats men vet inte var jag ska gå från detta… någon som kan ge tips/råd? Jag får upp år 1739 Samt år 1849…

Annons:
Tarotstollan
11/4/18, 9:09 PM
#1

Så fint att du äntligen har fått svar på din rädsla för eld. 🙂
Vet du i vilket land det utspelade sig?
Angående årtalen så får du nog söka på nätet och kolla upp vad som hände i landet just då.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Sommarek
11/5/18, 3:34 PM
#2

Som tillägg till vad #1 har skrivit, försök att även släktforska. Det kan finnas mycket som har en genetisk förklaring också.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

NiklasTyreso
11/18/18, 1:47 AM
#3

Wikipedia ger en intressant tidslinje för häxprocesserna med de flesta under 8 år på 1600-talet: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Häxprocesser_i_Sverige Den sista som avrättades dömd för häxeri halshöggs i Stockholm 1704 enl wikipedia. Om någon anklagad blivit innebränd står inte där, men skulle du hitta något sådant är det så klart intressant.

NiklasTyreso
11/18/18, 8:59 PM
#4

Gör ett nytt försök att länka till wikipedia:https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Häxprocesser_i_Sverige

Upp till toppen
Annons: