Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1336 ggr
violawhimsical
10/15/18, 2:26 PM

Första ritaulen/formeln

Hej.

 Jag känner för att dela med mig, jag är så jätteglad för idag utförde jag min första ritual/formel! Kändes speciellt, vackert, jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Jag har haft stora händelser som begränsat mig att leva ut ordentligt under dessa åren som jag varit intresserad och praktiserat min egen spirituella väg på andra sätt, men idag utförde jag min första ritual.  

Det gör mig nyfiken på er andra som praktiserar, hur kände ni första gången? 

Jag tror det är en tränesak också, ju mer fokus och tid du lägger på det desto ''bättre'' blir du (som med allt annat!). Tankens kraft är enorm.

Ha en fortsatt fin Måndag.

/Viola 

)O(

Annons:
NiklasTyreso
10/18/18, 11:59 PM
#1

Jo, det är en något speciellt med andliga erfarenheter som är svårt att sätta ord på! Jag kommer inte ihåg första ggn men brukar anpassa efter månens faser och ibland efter årstiden.

Sommarsvalka
10/26/18, 9:11 PM
#2

Kan du hjälpa mej att bryta en förbannelse som jag har fått på mej?

skogsbergs-anna
10/27/18, 10:43 AM
#3

Hur vet du att du fått en förbannelse på dig? Hur ter den sig? Vem skulle kunna kasta en förbannelse på dig och varför?

Gör hellre fel än inget alls.

Sommarsvalka
11/25/18, 9:14 PM
#4

Jag vet bara det det är så svårt att förklara. Men denna person som har hämnats på mej har lyckats att tagit sej innanför mitt energifält och har även använt sej voodoo och har skaffat en docka som han använder sej för att skada mej. Jag kan berätta så mycket mer. Men inte här. Kan någon hjälpa mej?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
skogsbergs-anna
1/6/19, 2:03 PM
#7

Jag tror att min första var att jag gjorde ett pulver för att avslöja en lögnare. Den misstänkta lögnaren måste få pulvret på sig. Det gick vägen och lögnaren beättade att den ljugit för mig o bad om ursäkt. Det var stort, både att det lyckades och att få personen att komma o berätta.

Gör hellre fel än inget alls.

Upp till toppen
Annons: