Annons:
Etikettallmänt
Läst 1422 ggr
Meaima
2018-08-29 06:28

Skicka goda energier

Hej Länge sedan jag var aktiv här. Livet har varit härligt och förfärligt 😉 Nu är det olidligt, min make ligger på sjukhus och vi kommer troligtvis få cancer besked med dålig prognos de närmsta dagarna. De förbereder oss redan… Så jag ber er att skicka lite goda energier och kraft till oss om ni har möjlighet 💗 /Meaima

Annons:
Dioramabyggare
2018-08-29 09:16
#1

Hallå Meaima.

Jag och hustrun förlorade för en längre tid sedan två av våra tre katter av cancer, och häromdagen dog min svärfar, också av cancer.

Jag sänder en varm omtanke till er alla.

Sommarek
2018-08-30 07:37
#2

Jag beklagar det tråkiga beskedet.  🌺 Varma tankar till er båda.  Jag jobbar själv med cancerpatienter, så jag vet vilken påfrestning det kan vara för både den som är sjuk och den som är anhörig - har ni fått erbjudande om att prata med någon, typ terapi?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Meaima
2018-08-30 17:47
#3

Tack Dioramabyggare och Sommarek Vi väntar fortfarande svar på biopsin. Maken fick erbjudande att prata med någon men tackade nej, han föredrar att prata med mig. Jag hade redan psykolog inbokad. Då det är mycket annat som sker och har skett. Maken var inlagd för propp i lungan och röntgen visade mer än så. Så biopsi gjordes därför. Igår fick jag ta hem honom i väntan. Bättre för humöret att vara hemma. Nu gäller det att samla krafterna för att orka.

Sommarek
2018-08-31 07:40
#4

Håller alla tummar och tår för er.  ❤️

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

misswolfi66
2018-10-09 19:20
#5

Sänder värme och kärlek till er, min morfar dog i cancer.

Meaima
2018-11-09 07:17
#6

Uppdaterad er lite Det var cancer, metastaser på flera ställen. De hittar inte primär cancern. Cellgiftsbehandling som är bromsande. Det ser inte ljust ut just nu. Men hoppet lever. Vi vill ha honom kvar. Jag vill inte förlora min make.

Annons:
Sommarek
2018-11-09 07:37
#7

#6 Skönt att höra att hoppet lever, även om det är en förfärlig diagnos. Men så länge ni inte själva ger upp så finns det hopp, hur klyschigt det än låter. Det händer saker inom cancerforskningen så gott som dagligen, så man ska inte ge upp.

Ta hand om er.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: