Annons:
Etikettallmänt
Läst 1612 ggr
my_
6/18/18, 9:37 PM

Själ kropp ande

Hej Alla. Jag söker efter själ kropp ande pärmar samt alla tillhör till detta. Tarotkort, runor,stenar osv Är det någon som säljer detta? Pris Med Vänliga Hälsningar My

Annons:
Sommarek
6/21/18, 12:19 AM
#1

"Pärmar"? Menar du som instruktioner, eller vad innebär det?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Tarotstollan
6/26/18, 4:45 AM
#2

#1. Det var en serie med olika tillbehör som man kunde prenumerera på.
Jag har hela serien som kom ut i Sverige och lyckades på det sättet få hela tarotleken komplett.  I den serien fick man folders som man samlade i pärmar, där förklarades hur man skulle använda örter, band, färger, stenar spåkort osv.
Tyvärr säljer jag inte min samling, då jag använder den.

Ibland har jag sett inne på Tradera att folk sålt i alla fall delar av serien. Tror dock inte hela serien varit med.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

my_
6/28/18, 9:14 PM
#3

Hej Ja jag har själv premunerat på dessa i flera år och fått ihop tre lådor med pärmar tarotkort, runstenar, m.m Jag skilde mig från min man och jag har inte ens fått mina tillhörigheter mina personliga som tillhör mig han tycker att jag har gjort mitt då vi skilde oss han straffar mig med detta och då får inte jag mina personliga saker kläder,möbler porslin m.m. Bland annat så saknar jag min samling eftersom den använde jag. Nåja Tack det är nog inte lätt att få tag i det igen Med Vänliga Hälsningar My

Zanath
6/29/18, 12:08 PM
#4

Jag köpte också hela serien när den kom ut. Efter ett tag insåg jag att den skulle kosta hutlöst mycket om man fick alla kort osv men det visade sig att förlaget endast valt att ta med vissa delar, ungefär en tredjedel, vilket så klart inte heller var kul då samlingen aldrig kunde bli komplett…

Tarotstollan
6/29/18, 1:15 PM
#5

Det fanns säkert mycket mer de kunde skickat men min prenumeration tog inte slut innan tarotleken var komplett i alla fall.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
6/30/18, 11:31 PM
#6

Synd att jag kastade mina lådor/pärmar för ett bra tag sen. Hade dem ute för försäljning, men ingen nappade. Det var inte en full prenumeration dock. Hoppas du får tag på det du hade. Kan du inte få hjälp av domstolen att göra en bodelning så att du får dina grejer?

 
 

Annons:
Sommarek
7/3/18, 8:15 AM
#7

#2 Aha, det visste jag inte. Då har jag blivit lite klokare, tack!  👍

#3 Det där tror jag inte ens är lagligt. Kan du inte få hjälp någonstans, som till exempel som #6 säger?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

my_
7/11/18, 7:09 PM
#8

Det är en lång historia orkar inte heller (karma a bitch eller är det karma payback a bitch) Tack snälla jag hittade lite på tradera och vissa kostade inte så himla mycket men bäckar små blir stora. Får köpa lite då och då då man hittar Ha en trevlig och skön sommar

fridelfina
7/18/18, 8:37 PM
#9

Nä, du behöver inte berätta, men ta hand om dig! Bra att du hittar lite här och där på tradera!

 
 

my_
9/21/18, 5:42 PM
#10

Hej och tack så jättemycket för alla fina inlägg kommentarer och hjälp jag får av er alla. Jag fick tag i en själ kropp ande pärm på tradera så jag är så glad över det. // My

Upp till toppen
Annons: