Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1853 ggr
[Mirela35]
2018-05-06 14:30

Häxflaska "become invisible"

Någon som gjort denna flaska? Har problem med en kille på jobbet som inte lämnar mig ifred. Inte nog med det så samarbetar han med sin mamma som är häxa och tillsammans gör dom ond magi mot min man då han insjuknade och hela familjen tänkte att han hade fått hjärntumör, sen var han sjukskriven med. Det är alltför lång historia att berätta. Men i alla fall har kontaktat en häxa som ska hjälpa mig med just en häxflaska. Någon som har erfarenhet av det??

Annons:
Joggan
2018-05-06 17:39
#1

Try this …

REVERSING A SPELL WITH WATER

Fill a small bottle with water. You can use a baby food jar, or ajar of similar size. Place at least a dozen straight pins in the bottle. Cap the bottle tightly and place it over a fire. The bottle may be placed on the kitchen stove. The bottle is heated until it explodes, which casts the pins all over the room. The pins and the broken glass should be cleaned up and placed in the garbage. Remove the garbage from the house immediately. The clean-up must be done as soon as possible after the bottle explodes.The purpose of this spell is to disturb the negative influences of the water element that are present in the home of the victim. This spell it with success several times.

Read in Century of Spells – Draja Mickaharic

[stass]
2018-05-10 14:37
#2

En häxflaska är ju som en fälla med vassa saker, garn och personliga spår i.Tanken är att den representerar vederbörande som behöver skydd, så att det onda som sänds emot den fångas i flaskan. Den grävs ner utanför fastigheten, eller i en djup kruka på balkongen. Du kan göra en själv, och även för dina familjemedlemmar. En annan länk: https://haxor.ifokus.se/discussions/519bddfd8e0e740739001b91-negativ-energi-och-andar-i-lagenheten Lycka till och hoppas ni får slut på eländet :)

Bappho
2018-07-05 10:14
#3

"Become invisible", kanske det är en speciell typ av flaska. Är den menad att göra så att du blir "osynlig" för denna oönskade uppvaktare?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: