Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1647 ggr
LillaMagic
2018-02-02 13:44

Behöver Tips och Råd!

Hej! det är en häxa som förstört för mig, jag har jobbat hårt och länge för att träffa min livs kärlek och träffade henne, fast då en person som jag var på reiki hos som har något av det onda i sig ville förstöra för mig. Jag behöver nu alltså en ritual eller någon magi jag kan utföra för att skydda denna tjej mot denna häxa och sedan rena henne så hon kan ta ett normalt beslut angående om hon vill gå vidare med kontakten med mig eller inte… 

En ritual som renar alltså, renar henne från alla energier, Vet bara hennes namn och födelsedatum, har inget foto. samt något som skyddar henne, Gärna någon magi som ger healing av något slag eller påverkar henne till det positiva.

Annons:
Sommarek
2018-02-02 15:56
#1

Hur vet du att det är magiskt och inte bara så att ni inte funkade ihop?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

LillaMagic
2018-02-02 18:00
#2

För hon erkände att hon skickat dåliga energier till denna kvinna.

Kedi99
2018-02-02 20:04
#3

#2 Vad har du för förhållande med reiki-healern? Brukade ni bara vara kompisar? Bekanta? Vet du varför hon förstörde för er? Är/var hon kompis med reiki-healern?

Sommarek
2018-02-05 08:43
#4

Du/ni kan alltid prova med antingen en häxflaska eller en "mirror box spell" (sök här på sidan så hittar ni mer information om det) för att få stopp på vad det nu är den här människan skickar.

Sedan gäller det att bryta vad det nu är; kolla här för tips: https://haxor.ifokus.se/discussions/4d7158e8b9cb46223906abb5-ta-bort-forbannelse

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: