Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1852 ggr
Chokladmuppen
1/18/18, 3:31 PM

Gjorde jag rätt med salvia??

(Är ingen aktiv häxa utan tar det mest som det kommer… ) Efter en rad dåliga händelser i mitt liv fick jag tipset att rena med salvia. Tände och gick igenom varje rum , såg inom mig hur all negativitet försvann osv… när jag jag var klar så öppnade jag dörren och så "försvinn! " Hunden började morra och resa ragg, katten fräste arg och försvann i under sängen…. Gjorde jag rätt? Eller släppte jag in något värre??

Annons:
[dynamitella]
1/18/18, 3:34 PM
#1

Du skrämde dina husdjur med din reaktion till ett potentiellt hot.

Chokladmuppen
1/18/18, 3:56 PM
#2

Nej det tror jag inte. De var inte ens i närheten av mig så de hade varken kunnat se eller känna av mig…

Chokladmuppen
1/18/18, 3:56 PM
#3
Sommarek
1/19/18, 8:33 AM
#4

Om de inte kunde se dig, hur kunde du då se dom?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

dennas
1/19/18, 6:44 PM
#5

Det känns som att du var väldigt nöjd till att börja med. Om vi bortser från djurens reaktion, hur har du upplevt det efter det? Kan djuren ha reagerat när det negativa gick ut genom dörren? Är det nåt kring proceduren som får dej att tro att du har gjort fel?

Chokladmuppen
1/20/18, 10:44 PM
#6

Dom hördes…. Det känns stillsammare nu. Mer lugnt . Det var mest reaktionen från djuren som fick mig att tro jag gjort fel. Dom gör aldrig nåt väsen av sig annars.

Annons:
Mortiscia
1/21/18, 10:51 AM
#7

Det kan ju helt enkelt vara så att de blev lite osams, det händer även i de mest harmoniska hem.

dennas
1/21/18, 12:30 PM
#8

#6

Låter ju skönt att det känns bättre, hoppas att det håller i sej!

Upp till toppen
Annons: