Annons:
Etiketttraditionell-häxkonst
Läst 2299 ggr
sörländskarenen
2017-11-09 00:42

Afrikanska förbannelser

Säg gärna till om jag är på fel ställe och skriver. 😊 Hur orolig bör man vara om en person från gambia hotar med att förbanna min familj och mitt barns pappa? Finns det något sätt att skydda sig om så är fallet?

Annons:
vallhund
2017-11-09 05:50
#1

Kontakta psykiatrin.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

annsofairy
2017-11-09 07:18
#2

Frågan är ju om han bluffar, men i Gambia är ju witchcraft in i vardagen.

Jag skulle försöker att bluffa tillbaks och säger till honom att vi här i norr är också inte utan och att jag skulle honom skicka en Goblin om han skulle våga att göra någonting mot er. Dem är ju mycket rädd från små varelser. Ifall att ni upptäcker något konstig påverkning under vardagen måste ni självklart magiskt motverkar. Kan ni inte det så får ni lära er eller hitta någon som gör jobbet åt er.

http://www.letmegooglethat.com/?q=%22Signs+that+witchcraft+is+attacking+you%22

Sommarek
2017-11-09 08:53
#3

#1 Fel forum.

#0, varför inte bara använda sig av en spegel? Då slipper ni problem OM de nu försöker något, men annars händer det inte något av er något.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

sörländskarenen
2017-11-09 09:35
#4

Tack för svar! Jag har mindre kunskaper än noll i det här ämnet och jag hittar nada på Google, så jag har inte en aning om hur jag ska göra med en spegel eller hur man skickar en goblin. Eller om det finns nått annat man kan göra. Kan tillägga att det är stor chans att hon gör något och att hon bor i Gambia.

Sommarek
2017-11-09 13:15
#5

#4 Om du söker på ordet här på forumet så borde du hitta information.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
Bappho
2017-11-15 09:25
#7

Du kan kontakta någon kunnig först som kan ta reda på om något har gjorts eller om det bara är tomma hot. Och det finns skydd att göra. Du kan pm:a mig om du vill ha tips.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: