Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 2314 ggr
Emmasofiiiiiiiia
2017-09-08 19:12

Hjälp förbanelse?

Hej, jag gick för flera månader sen och spådde mig, eller det var inte riktigt spådom för tjejen kunde bara se nu tid och då tid. Jag gick dit för att få svar på mina frågor om mitt förhållande. Allt gick bra och jag fick svar på mina frågor och det hon sa stämde men!! Efter jag hade spått mig fick jag en massa problem, det första var att jag fick utslag på hela kroppen, det andra var att jag förlorade alla mina pengar, det som hände sen var att jag och en kompis blev ovänner och sen det sista och värsta som hände var att mitt 6 års långa förhållande tog slut. Jag tror jag fick typ en förbanselse för mina utslag är kvar, jag har inga pengar, jag är förtfarande inte vän med min kompis och mitt ex och jag pratar inte. Jag vill ha hjälp med att få tillbaka mitt ex och häva denna förbanelse, hjälp snälla

Annons:
Andreasss
2017-09-08 19:47
#1

Hej, det är inte möjligt att någon annan sätter en förbannelse på dig, det är endast möjligt att du är övertygad att någon kan och sedan sätter en förbannelse på dig själv.

Kan ju vara stressrelaterade hudutslag efter allt som pågår i ditt liv, eller något inre tillstånd som en svag lever som påverkats av all stress.

När relationer av olika slag bryts är det inte nödvändigtvis negativt, utan i många fall bryts relationer när man inte får ut så mycket av relationen längre. Men att av olika rädslor vill man inte släppa taget. Men det måste du själv avgöra genom att vara ärlig med dig själv, om det är fallet eller inte.

Sommarek
2017-09-09 19:25
#2

#1 Hej, det är inte möjligt att någon annan sätter en förbannelse på dig, det är endast möjligt att du är övertygad att någon kan och sedan sätter en förbannelse på dig själv.

Du är nog inne på fel sida.

TS, vad är det som gör att du tror att det är en förbannelse - utöver att du har mycket otur på sistone ,  det vill säga? Ofta kommer ju en olycka tyvärr sällan ensam, men tror man att det är en förbannelse är det lätt att avsäga sig allt ansvar för det som har hänt istället för att ta tag i det.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Emmasofiiiiiiiia
2017-09-10 14:19
#3

Jag kan inte veta till 100% men jag fick reda på att hon som spådde sysslar med sånt och att fler drabbats av olycka efter de varit hos henne. Jag vet att man kan ha otur i livet naturligt men så många saker som hände samtidigt direlt efter jag var hos henne känns inte som ett naturligt sammanträffande. Många av problemen jag fick är kvar medan en av sakerna lyckades jag lösa själv.

NiklasTyreso
2017-09-10 21:36
#4

Jag skulle tänka att den form av andlighet vi som personen du tänker att du fått dåligt från, den personen har kopplat ihop dig med en andlighet som inte är bra för dig. Rent konkret skulle jag bryta kontakten med den personen, ta bort alla konkreta koppligar till personen. Deleta numret på telefonen, släng papper eller föremål från den personen. Släng även böcker, web-länkar etc som rör den formen av andlighet och välj en annan väg i ditt liv, en väg som ger dig gott! Så tänker jag, bryt konkret det för att få abstrakt andlig brytning. Hoppas någon av tankarna ger dig något användbart.

Bappho
2017-09-11 08:18
#5

Jag förstår inte varför en person som spår skulle lägga en förbannelse på dig. Bara för att man är kunnig i sådana saker så betyder det absolut inte att man går runt och häver ut sig förbannelser åt höger och vänster. Tvärtom skulle jag tro. Ibland kan det vara så att ens egen rädsla är det som är problemet. Rädslor ställer till mer elände än förbannelser.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Sommarek
2017-09-11 08:48
#6

Jag är inne på samma spår som #5. Att bli spådd är inte direkt samma sak som att få en förbannelse lagd över dig. Kan det vara så att hon hade rätt i något som kunde hända sig dom du inte ville veta av, och så blev det en självuppfyllande profetia?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
dennas
2017-09-11 12:20
#7

# 5

Precis som jag också funderade, men aldrig lyckades formulera!

Om det nu är nån som spår mot ersättning, så skulle ju själva affärsidén vara kass. Kom en gång, få en förbannelse över dej, kom aldrig tillbaka?..

#TS

Men jag tänker också att spådomen borde berättat om dessa kommande svårigheter, annars var det ju inte mycket mening med att spå sej. Gav den som spådde ingen vägledning inför detta?

NiklasTyreso
2017-09-11 14:06
#8

Precis som man ska vara noga när man väljer vänner att umgås med, ska man vara försiktig med vilka andar man är i kontakt med. Alla är inte gulliga och snälla.

Upp till toppen
Annons: