Annons:
Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 2899 ggr
[Vargen88]
2017-07-22 04:02

En bortglömd samt raderad häxa!

Hej, jag är 30+, har sen 15 års åldern hört en mkt tragisk historia om en som var "Kallad" Häxa. Ulla hette hon och bodde vid en liten sjö.

Denna historia har dragit mej dit flera ggr, men nu när jag och en mkt bra och god vän tältade en natt där, vi hörde hur hon gick runt tältet ett enda varv, jag drog genast när det vart ljust och hittade ganska snart hennes gravplats, DOCK hade någon gjort en helt nu svart stor runt märke! Jag ser att huset bränts ner, hon finns där, jag vill hjälpa henne, en präst sa att hon tagit över mej, jag vägrade be, hon vill inte försvinna, hon ska tillbaka, jag har MKT stora kunskaper i Svart magi.

Jag kommer göra det som krävs, hon har troligen bränts inne, jag fann brandspår där. Jag ska hjälpa henne tillbaka!!! Hon stal en yxa av mej som var stål från 17-1800talet i. Men det bjuder jag på!

Nån som inte sysslar med new age, kristendom, judendom, islam och allt annat Svenskfientligt ,samt är intresserad att få se en häxa, hör av er då bara

SIST! Historien om henne är nu raderad, nåt är märkligt ang det, samt när min flickvän var med en MKT blåsig dag dit, det knackade med stenar i hela skogen MKT argt, sen kom ett träd som knäcktes på millimetern mot henne, så jag hann rycka bort hene, hon skrek kör mej härifrån!    Detta är en hemsökt plats, men de brände henne inne, jag kommer skriva sanningen, dessa svensktypiska mjäkiga folk som låtsas som ingenting kommer nu få sen, ska filma till youtube!

Tack så vänligt att jag fick skriva detta!   Jag är antikristen och tänker hjälpa henne tillbaka! Så är det, hon ska få upprättelse genom mej!!!!!!!!

Annons:
Bappho
2017-07-22 08:00
#1

#0 Menar du med "att hennes historia är raderad" att hon inte går att finna i födelse- och dödsböcker, att bara historien om henne lever kvar?

Och att hjälpa henne tillbaka, menar du då till livet, eller till platsen (fast där verkar hon ju fortfarande vara förstås)?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

dennas
2017-07-22 08:45
#2

#0

"Nån som inte sysslar med new age, kristendom, judendom, islam och allt annat Svenskfientligt ,samt är intresserad att få se en häxa, hör av er då bara, …"

Kan du förklara ovan "Svenskfientligt" samt hur det hur det hör ihop med häxkonst?

Völse
2017-07-22 09:56
#3

#0 Intressant historia, har faktiskt hört en liknande. Var skulle det här ha utspelat sig, och när ungefär? Är hon begravd på platsen? Jag blir förvånad när du skriver att en präst sagt att hon tagit över dig. Du är antikristen, vilken sorts präst gick du till då?

Kedi99
2017-07-22 10:09
#4

#3 Alexander Bard xD

Skämt åsido, så blir jag lite förvirrad över TS inlägg. Vad menar du med: "Nån som inte sysslar med new age, kristendom, judendom, islam och allt annat Svenskfientligt ,samt är intresserad att få se en häxa, hör av er då bara"

Hur är något av de religionerna på något sätt svensfientliga?  De har väl ingenting att göra när det kommer till Sverige på ett sånt sätt….ingen av de är riktade mot Sverige i grund och botten.

Vad är det du ska filma dock? Platsen eller berätta om själva historien?

HellaBella76
2017-07-22 11:24
#5

#0 Berätta gärna mer

Darkylucy
2017-07-22 22:17
#6

Vargen om du lyckas få tillbacka henne snälla sej hur du gorde? jag försöker skälv få en tillbacka varse jag hamnar i hälvete eller ej funnderar på att göra en packt med lucyfear för att få till backa en tjej för länge sen har ingen anan lösning på mina problem det eller att jag gör Vad som hälst vad som än krävs för att få tillbacka en persion om det är det sista jag gör har inget annat kvar eller vill inte försöka med nåt annat annars är allt kört för mej i alla fall så om jag måste bli sattan skälv eller vad som hälst så gör jag det för att få till backa henne har inget annat kvar annars förutom min vän. så jag försker hitta återupplivnings magier. men ej hitta det änu bara döds magier å sånt annat grejer

the darkynessLyssnar på musik

Annons:
[NeferNefer]
2017-07-23 09:13
#7

"Svenskfientligt"? 🤓

Sommarek
2017-07-25 17:10
#8

Svenskmjäkigt och svenskfientligt; vet du själv hur du ska ha det egentligen?  😎

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Oona
2017-07-26 14:27
#9

Mycket underlig historia, jag kommer osökt att tänka på nån film eller Tv-serie…men kommer inte ihåg vilken. 
För mig en mycket underlig  historia, med inslag som talar emot sig själv. 
Nja det här kan jag inte ta riktigt på allvar, sorry…

Allt finns…..

[NeferNefer]
2017-07-26 14:30
#10

Blair witch project? 😎

Oona
2017-07-26 14:36
#11

Kan tänkas, såg inte hela den filmen….😮

Allt finns…..

Sebastian
2017-07-31 11:07
#12

:O

Ett gäng frågor kommer upp.. 
1. En raderad historia.. Som du hittat var? Radera brukar vara ungefär lika som borttagen.
2. "och tänker hjälpa henne tillbaka! Så är det, hon ska få upprättelse genom mej!!!!!!!!" På vilket sätt ska du ge denne person det?
3. "Jag är antikristen" Ok. Hur?
4.  "Nån som inte sysslar med new age, kristendom, judendom, islam och allt annat Svenskfientligt " Jag verkar ha tappat bort min  kopia av "Former av magi helt utan influenser från utlandet, trots istider och folkvandringar" Kan du inte upplysa mig om vad som är ok?

alvkvinna
2017-08-30 18:53
#13

Stackars Ulla, har inte läst om hennes historia än. Var kan man läsa om henne!?

Annons:
Sommarek
2017-08-31 08:51
#14

TS verkar ha lämnat forumet, så något svar lär vi aldrig få…

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

mjaumja
2017-09-20 08:14
#15

Jag är mycket intresserad.

mjaumja
2017-09-20 08:19
#16

När stal hon en yxa och när dog hon? Hur kunde hon stjäla en yxa när hon dog för länge sedan?? Hur gammal är du?

Sommarek
2017-09-20 16:29
#17

#16 Se mitt inlägg i #14, så långt uppe är det inte.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

mjaumja
2017-09-21 09:14
#18

Jag Vill se en häxa

Upp till toppen
Annons: