Annons:
Etikettwicca
Läst 27738 ggr
[Mångudinnan]
2017-07-01 23:17

Bryta en förbannelse?

Hej alla!

Vet någon här hur man bryter en förbannelse/Hex över en själv? Jag misstänker starkt att en person har lagt en slags förbannelse/ Oturs-grej över mig, sedan vi blev osams. Jag vet att han arbetar med svart magi sen flera år tillbaka och är inte rädd att använda den till det negativa och för att skada. Sedan jag berättade för honom om min nya utbildning och vart jag nu bor, så går allt åt helvete (utbildningen, kärlek, vänner, trygghet)  i samband med att jag  tackade nej till hans kärlek och bröt kontakten med honom och genast då började det, dock med en energiattack mot min kropp ( Jag är väldigt kännande). Så jag ber er systrar och bröder om hjälp! Snälla ni hur ska jag göra för att bli kvitt denna förbannelse/Hex/Otur?

Väl mött!

Annons:
[Mångudinnan]
2017-07-01 23:59
#1

Läst 54 gånger och ingen av er vet/känner till det jag frågar om? :(  Jag tänker att de borde finnas någon typ av knep/spell för att kunna vända på saken så att det går åt rätt håll-

Mannen ifråga tillhör den ockulta ordern Dragon Rouge och gillar också kaosmagi, denna information kanske hjälper er att förstå bättre.

Jag har i alla fall beställ boken ,Vit magi för svarta stunder av Cassandra Eason och kanske kan den hjälpa mig om inte ni vill/kan.

Blessed be

[Penemue]
2017-07-02 18:14
#5

Kanske svartsalt och marsvatten kan ge lite beskydd?

http://www.cyprianus.se/2017/02/06/marsvatten-och-svartsalt/

Bappho
2017-07-02 20:41
#6

Har svårt att ge dig ett svar just nu då jag sitter med en gammal sunkig mobil men om du mailar mig på Eyskogamork@hotmail.com så svarar jag dig så fort jag har tillgång till riktig skärm och tangentbord, om du inte får hjälp av någon annan först förstås. :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
Darkylucy
2017-07-12 12:41
#7

men du tjejen är du säker att han använder svart magi på dej han kasnke bara gillar dej inget dumt annar ta den hära länken och rita symbolen nummer 2 på länken nedaför kikaren då behöver du ej vara rädd för nåt här klicka på den http://www.cyprianus.se/2017/07/01/en-spokkikare-med-inspiration-fran-storelvedalen-i-norge/

the darkynessLyssnar på musik

Sommarek
2017-07-12 16:59
#8

#7 Det där är inte din sida du länkar till.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Darkylucy
2017-07-14 13:08
#9

spela roll varas jag hittade det hur som hälst var bara sigiler som skyddar mot alla finder förutom gud skälv. och alla andar ska visa vördnad

the darkynessLyssnar på musik

Sommarek
2017-07-16 00:53
#10

#9 Prova på svenska en annan gång.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Darkylucy
2017-07-16 06:51
#11

#10 är du typ mobbare?

the darkynessLyssnar på musik

Völse
2017-07-16 16:41
#12

#1 Jag tror helt enkelt att du inte fått svar för att frågan är för komplex. (Nu kanske du fått svar av Bappho.) Jag vet ju inte mer än det du skrev, men för mig låter det inte som en förbannelse. Din rädsla för hans illvilja gör dig öppen och sårbar. Försök vara ett spegelglas som skickar allt tillbaka till honom. Skratta Ondskan rätt i ansiktet, stärk dig själv, umgås med positiva människor, bida din tid och du drar till dig allt gott. Säg till dig själv att du har tur, allt går bra för dig, du har allt du behöver. Han rår inte på dig. Mina tankar ska följa dig och hjälpa dig.

Sommarek
2017-07-16 20:35
#13

#11 Japp. Jag är mobbare för att jag påpekar att man ska citera källor när man anger dom och dubbelkolla sin stavning så att inläggen går att förstå.  🚬

#1 Har du fått hjälp? Trodde jag hade rekommenderat att kolla på principer á la "mirror box spell" eller liknande som helt enkelt skickar tillbaka allt till avsändaren. Ett ganska enkelt sätt att få folk att lägga ner utan att ta till samma metoder själv.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
Darkylucy
2017-07-17 10:04
#14

#13 asså jag har dyxlexsi ska du mobba mej för det ochså käring

the darkynessLyssnar på musik

HellaBella76
2017-07-17 15:57
#15

#14 Låt det rinna av dig. Vissa människor tror sig veta/vara bättre än alla andra. Det slår tillbaka, förr el senare!

Bappho
2017-07-17 19:28
#16

#14 Självklart har det ingen betydelse hur du eller någon annan stavar.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

dennas
2017-07-18 10:33
#17

#14

Nej, mobbning är inte tillåten. Inte heller att kalla nån annan vid fula namn.

 Jag hade faktiskt tänkt att fråga dej, om du har dyslexi, eftersom dina inlägg tyder på det. Sen har jag valt att inte göra det av rädsla för att såra dej, men känner att nu kan jag säga vad jag tänkt, eftersom du själv har berättat. Tycker att du ska fortsätta att skriva, så får vi väl fråga om vi inte riktigt förstår. :-) 

#10 och #13

Varför?

Darkylucy
2017-07-18 10:42
#18

nä ber om ursäkt kort temprament menade inge dumt i jäntligen. #13 och jo  du har rätt #15😈

the darkynessLyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: