Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1838 ggr
Camaro40
6/8/17, 12:37 PM

Tillbaka min kärlek

Hej alla,

För två månader sen gjorde min flickvän slut med mig. Jag är väldig ledsen och tänker om henne varje dag  :( . Vet ni vem kan hjälpa mig att få tillbaka min flickvän?

Annons:
Shinrin
6/8/17, 12:54 PM
#1

Ett tips för att bearbeta sorgen är att göra roliga saker och promenera litegrann alternativt träna. Det blir bättre med tiden ska du se. :) Sedan ips vips så kanske det finns en ny guldtjej för dig :D

Camaro40
6/8/17, 1:33 PM
#2

Tack så mycket för din tips Shinrin! Men det är så svårt att glömma min ex flickvän. Jag tänker om någon kan hjälpa mig med besvärjelse för att komma tillbaka med min ex flickvän.

Finns nån från Stockholm här?

Shinrin
6/8/17, 6:19 PM
#3

#2 jag förstår, det är jättesvårt och man behöver massa tid för att komma över det. Tyvärr får man endast blicka framåt och gå vidare, men låt det ta den tid som behövs. :)

[Penemue]
6/9/17, 2:49 PM
#4

Hej Camaro40,

Ett av de äldsta och återkommande problemen som vi människor har är just sorgen som drabbar oss när vi blir lämnade av någon vi älskar. Det finns säkert magi som kan göra just det du ber om, men frågan är:  vill du verkligen tvinga din ex-flickvän att vara med dig? Jag vill inte moralisera, men jag tänker att  du kommer ändå att veta att hon egentligen kanske inte vill vara tillsammans utan bara är det på grund av magi. Skulle du kunna lita på en sådan kärlek? Är det ens kärlek om hon inte får välja själv?

Magi är användbart till många saker absolut, men om jag skulle ge dig ett råd så skulle jag råda dig att hitta magi som hjälper dig att bli stark i dig själv och att acceptera att förhållandet är slut. Självklart är det inte konstigt att sörja när kärleken tar slut, men om du behöver en annan person för att må bra så kanske du hellre skulle lära dig att ge näring och trygghet till dig själv. Innan dess blir man nog lätt bara beroende av den andra personen. Och en sund självkänsla och självständighet är den starkaste kärleksmagin som finns :) 

Lycka till, vad du än bestämmer dig för.

Bappho
6/9/17, 3:26 PM
#5

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Camaro40
6/9/17, 5:49 PM
#6

Tack så mycket Nacyphant! Du har rätt, verkligen! Men det är så sjuk. Jag tänker på henne varje dag från morgonen till kväll.. jag har gott ner i vikt, började röka jättemycket och har inte lust att göra nåt. Jag är deprimera, helt enkel… Hon gjorde slut med mig när jag var i mitten av en resa. Då ringde hon mig och gjorde slu och jag blev jätteledsen. Det var konstigt eftersom en vecka innan hon gjorde slut med mig skickade hon priset på bjlietter för att åka på semester och hon sa att hon älskade mig. Det är därför att jag tror att hon älskar mig fortfarande, men jag vet inte varför hon tog det beslutet. Jag försökte prata med henne, men hon ville inte och till slut blockerade hon mig från Face, WhatsApp ..etc etc.. När man lider för kärleken kan jag säga att det är den värsta sjukdom som jag vet.

Annons:
[Penemue]
6/10/17, 10:41 AM
#7

Jag har varit precis där du är. Man ligger vaken på nätterna, slutar äta, gråter, känner en känsla av undergång och ensamhet. Det är normala och mänskliga känslor som många har känt under historiens gång. Det viktiga är att fokusera på dig.

Jag förstår också att det hela kom väldigt plötsligt och att du blir hängande med frågor och undran och har svårt att förstå vad som hände. Och i tomrummet mellan frågor och svar (hon vägrade ju prata med dig) så skapas en massa egna idéer om vad som hänt.

Jag känner inte din exflickvän eller dig, kanske har hon känslor för dig fortfarande som du säger. Men, och det här säger jag inte för att såra dig utan för att hjälpa dig att se nyktert, om hon ville ha kontakt med dig hade hon inte gjort slut och då hade hon inte blockat dig. Det gör ONT att tänka på. Man vill hoppas! Men ibland händer tråkiga saker och det är just DÅ som ens styrka visar sig. Inte i ens förmåga att tvinga andra eller i ens förmåga i att bita ihop och vägra känna. Nej, jag tror att styrkan visar sig i ens förmåga att stå kvar och möta den sorgliga sanningen. Att låta den komma och att bära den med känslighet och värdighet. Då kan man läka och lära sig nåt, och gå vidare.

Mitt råd är att göra allt du kan för att känna att DU har ett val och inte bara blir utsatt för någon annans val. DU kan också blocka. DU kan också välja att inte ha någon som helst kontakt med henne. DU kan stänga ner allt som har med henne att göra. För din inre hälsas skull, för värdigheten. 

Hade jag varit du så hade jag lagt mer energi på magi eller häxkonst, och vardagliga handlingar, som tar mig längre bort från exet som gjorde mig illa. Trolla bort henne ur ditt liv och gå vidare. Det tror jag är det bästa för dig, och det säger jag utan att känna dig alls men utifrån att jag har varit precis där du är nu. Det känns antagligen inte så just nu, men du kommer klara dig finfint utan ditt ex.

Lycka till!

juliona
10/22/19, 3:40 AM
#8

It has been twice that I am in the story of relationships with my husband, he is cheating on me with another woman who wants to make sure my house breaks down and that we are even getting divorced and he decided to leave me for the other woman , I told my friend about the divorce on Thursday and she recommended me Dr.AJAYI who saved my marriage and took my husband back. He knelt down yesterday and apologized for everything. I never go to divorce court again. I am happy that my family is back and my children are happy too. If you have similar relationship problems. Contact the great stake player AJaYI on his email: Drajayi1990@gmail.com or WhatsApp: +2347084887094. My family is back and I want all couples to understand that divorce is never the solution.

NiklasTyreso
10/22/19, 8:04 PM
#9

#8 If someone was unfaithful to Me, then i would like to get spiritual protection, to expel that person from my life. Psalm 109 might be Good then. Love magic is not good against infidelity.

dennas
10/23/19, 8:48 PM
#10

#8

Är reklamen i inlägg #8 okej?

Upp till toppen
Annons: