Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1092 ggr
Cajsa97
2017-01-13 10:55

Hjälp att se ifall far min är vid liv

Hej! Jag skulle behöva hjälp med att få svar ifall min far är vid liv eller inte. Jag va bara två år gammal när han spårlöst försvan under krig! Jag har tyvärr inte riktigt kunna komma ifrån det för en del av mig vill tro att han är vid liv. Behöver verkligen veta! När jag va lite så såg jag en skugga varje natt det kändes precis som att skuggan kollade på mig han va inte taskig, men sen försvan han när jag blev äldre.. Och sedan till det andra så har jag och min kille länge letat efter en lägenhet vi har varit så nära så många gånger men så har någon annan fått det sista minuten. Jag har varit tsm med mitt ex i ca 2 år och hans mor hatar mig av djupet av sitt hjärta dem kommer från Balkanländerna och jag misstänker om hon intr har gjort någon slags av svartmagi för varje gång jag möter henne på stan hennes blick sprider obehag i hela min kropp! Tack för svaret i förhand

Annons:
Sommarek
2017-01-18 09:20
#1

Har du provat något slags officiellt arkiv för att få reda på mer om din pappa? Nu vet jag ju inte vilket land han stred i, men de flesta länder har översikter över vilka soldater som deltagit i strid och vilka som är registrerade som saknade, överlevande etc.

Vad gäller din svärmor så kan du göra en sökning på "beskydd" här på sidan, det finns redan gott om tips på det du letar efter.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Upp till toppen
Annons: