Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1338 ggr
Gaula
12/9/16, 9:33 PM

Få någon att avslöja sitt rätta jag?

Hej, 

Är det någon som känner till någon bra formel eller besvärjelse för att få en person att avslöja sitt rätta jag för omvärlden? Jag tänker t.ex. på en psykopat som krossar sina närstående men som får allt att se så otroligt fint ut utåt.

Annons:
ionah
12/10/16, 12:56 PM
#1

Läs på om psykopater och sprid kunskapen bland de drabbade. När de ser mönstret blir psykopaten av med sina spelpjäser.


M
1/25/21, 1:53 PM
#2

#1: en psykopat byter bara umgänge och fortsätter när mönstret sprids.
Det fortsätter i all oändlighet. Och dessutom är psykopater oerhört duktiga på att manipulera. Det brukar ta ett till två år innan de inte riktigt klarar av att upprätthålla sin fasad och under tiden har de lyckats snärja alla nära och kära.
Jag ser att detta är en gammal tråd men viktigt att det belyses att detta råd inte fungerar.

NiklasTyreso
1/28/21, 9:32 PM
#3

I min släkt finns 4 st personlighetsstörda personer. En narcisist, två som är åt det psykopatiska hållet och en som ligger åt det paranoida hållet.
Ingen kan ändra dem eller få rätt mot dem. De kör över alla, hårt ochbrutalt.

Bästa sättet att hantera psykopater är att man själv pyser iväg.

Träffa personen så lite som möjligt.

"Plåstra om" din skadade själ.

Bygg upp ett bra liv med personer, vänner eller släktingar, som du trivs med.

Andra människor är fria att välja annorlunda än du. Låt det bara vara. Gå inte i konflikt.

Fokusera på att leva ditt liv gott istället för att låta andra suga musten ur dig.

Upp till toppen
Annons: