Annons:
Etikettcermoniell-magi
Läst 1778 ggr
[Magick_]
11/3/16, 9:09 PM

"Candle Magic"

Hej!

https://www.youtube.com/watch?v=hTL2Dm9Jjkk

Vad är era tankar efter att ha sett videon?

Annons:
Bappho
11/4/16, 12:24 AM
#1

Inte riktigt min egen stil, ser lite spänt och ansträngande ut, men jag förstår t ex varför det inte hade varit så bra att göra exemplet med något från sitt ex. Kan vara en idé att se upp för ex ö h t om man vill dra till sig kärlek (om det inte är just det man är ute efter då, vill säga). 😃

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Manutar
11/4/16, 8:22 AM
#2

Det första som slog mig var att han bara hade ett "vanligt" ljus som redan vart tänt.. Själv så tänker jag att man bör transformera ljuset, göra det speciellt, tex klä med olja och rista in text, symboler, eller på annat sätt fokusera på att det blir ett magiskt verktyg.

HellaBella76
11/4/16, 3:50 PM
#3

Mina tankar.. Jag fångades av videon o kände att han vet vad han pratar om. Detta beror på känslan, han tror! Grunden i all magi.. Dock håller jag fast vid min egen tanke kring detta, att man inte behöver hänga upp sig på vilken färg som symboliserar vad. Känsla o din tanke är viktigast! Samma sak när det kommer till "spells" som han ju faktiskt också nämner.. Jag tror att man ska låta känslan just där o då visa vägen.. orden..

72Goetia
1/6/18, 5:31 PM
#4

Det fungerar bra, att fokusera på ljuset etc. har lett till effektiva samt snabba resultat.

[stass]
1/6/18, 7:36 PM
#5

Ganska 101 egentligen. Hade nog också klätt ljuset, tänt i personens namn etc ett fotografi hjälper väl att fokusera mer tycker jag.  Jag gillar E.A koetting rent allmänt =)

Upp till toppen
Annons: