Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 531 ggr
Enkeli90
11/2/16, 1:46 PM

Sökandet efter ett bortsprunget djur

Hej! Nu har jag nog försökt med allt. Min älskade katt försvann i vårt kvarter den 22e oktober och har varit spårlöst försvunnen sedan dess. Vår andra katt här, kommer och går som vanligt…Men älskade Abbe är borta. Hur kan jag göra för att hitta honom? Har provat att lägga kort, men jag får inget riktigt bra svar. Kan man få hjälp av örtblandning eller annat?

Annons:
Bappho
11/2/16, 2:04 PM
#1

En familjemedlem till mig har alltid ett stående altare för den egyptiska gudinnan Bastet. Vi är också stora kattälskare och om någon av våra katter försvunnit, blivit sjuk, ska till att föda etc. så ger vi alltid extra mat/offer tillsammans med böner till Bastet. Hon har alltid hörsammat och aldrig gjort oss besvikna.

Hoppas du får vetskap och allra helst, att katten kommer till rätta.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Enkeli90
11/2/16, 2:23 PM
#2

Åh tack så mycket. Behöver det vara på ett speciellt vis eller jag kan skapa ett eget altare? Bild på Bastet mm. Speciell mat eller bön som jag behöver ha med mig?

Bappho
11/2/16, 2:51 PM
#3

Det går bra att skapa ett eget altare med bild som fokus. 

När vi ber om hjälp för våra katter så offrar vi mjölk eller allra helst grädde. När våra egna katter dricker upp offret ser vi det som positivt. Låter de offret vara och är ointresserade så tolkar vi det som att Bastet behöver något annat.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: