Annons:
Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1186 ggr
Bremil
10/30/16, 3:23 AM

Drömmar?

Jag försöker hitta en förklaring till några händelser. Förra året såg/kände jag att en bekant fått en dotter till, det var sommar. Hon gick där med sina haremsbyxor och barnvagn och såg så glad ut. Tänker inte mer på det.. Senare samma månad ser jag på Facebook att hon ska fira sin födelsedag på en krog här i stan. Jag frågar en kompis som är svägerska med henne om varför hon ska fira på krogen när hon är gravid. Hon sa då att hon inte alls var gravid och undrade var jag fått det ifrån.. jag svarade: har inte du sagt det? Äh nej svarade hon. Men hur kan jag då fått för mig det då undrade jag och berättade då om att jag typ sett henne med barnvagn på sommaren och att det var en flicka. Min kompis och jag skrattar åt min lustiga "dröm". Jag kunde inte släppa känslan och 2-3 månader efter berättar kompisen att svägerskan var gravid och att hon varit gravid när hon firade sin födelsedag men inte vetat om det. På sommaren föddes en liten flicka. Jag vet inte var jag fick allt ifrån. En annan gång kom jag till jobbet och berättade för min kollega B att jag drömt om kollega E, vilket var märkligt tyckte jag. Min dröm var att jag befinner mig i baksätet, E ser inte mig. Jag ser inte heller mig men jag ser hennes glada ögon i backspegeln, vägen känner jag igen. Jag vet också att hon bor åt det hållet vi åker. Hon är glad, förväntansfull och smet tidigare från jobbet för att skriva ett kontrakt. Min kollega B säger att E åkte ju från jobbet tidigare för 2 dagar sedan för att skriva på papper på banken för ett husköp. Jag var inte ens på jobbet den dagen och inte dagen därpå så jag hade ingen aning om det. Sen började jag bli osäker på när och om jag drömt det och hur jag kunde veta..?

Annons:
Bappho
10/30/16, 5:31 PM
#1

Ibland dröms sanndrömmar :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Lotoz
11/7/16, 2:11 AM
#2

Jag är ingen expert inom ämnet, men kanske lucid dreaming/klardrömmande hade varit något för dig? Vad jag har läst om kan lucid dreaming även hjälpa folk utvecklas spirituellt och psykiskt.

Med dagens teknik blir det allt enklare att hantera den här typen av sömn:)

https://www.youtube.com/watch?v=KVjmcjYboa8

Peace

Upp till toppen
Annons: