Annons:
Etikettwicca
Läst 2489 ggr
[Magick_]
2016-10-29 17:50

Hur skydda sig mot någon riktig otäck?

Hello! Jag har stött på en riktig otäck häxa! Vad är egentligen bästa sättet att skydda sig på? https://youtu.be/jGoiiHZOiPc?t=7m54s EA Koetting pratar här om en intressant metod. Vad tror ni om denna?

Annons:
Bappho
2016-10-30 17:29
#1

Nu är ljudet för dåligt för att jag ska höra så bra men det ser ut som bindning med hjälp av docka.

Är det en person eller en övernaturlig häxa du menar?

Är det en människa så är det bra om du har något personligt så som hår, spott, naglar, bit av otvättat klädesplagg etc.

Gör också gärna en ritual och säg några väl valda kraftord så att dockan verkligen representerar personen, blir personen.

Du kan också sedan placera dockan i en spegelask.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

vattenspridare
2016-11-01 02:56
#2

Hur skydda sig mot dig? Är min spontana tanke. Hu att utöva svart magi mot någon pga dess otäckhet. hjälper du personen att bli mindre otäck då? lär dig självkännedom och att förstå istället - ur det kan du utveckla ett skydd med längre hållbarhetsdatum. det här låter som en tråkig quick fix metod, lite barnslig oxå. en häxa är visare än så.

vattenspridare
2016-11-01 03:01
#3

ps. förlåt - jag kan ha förhastat mig, ser nu att du faktiskt frågade om ett skydd, vilket som helst. ja då tror jag på mänsklig konst framför häxkonst. vi är alltid människor ju i första hand, även de otäcka (ibland kan de behöva påminnas om det). var modig. lycka till.

Bappho
2016-11-01 11:50
#4

#2 #3 Då undrar jag vad du gör inne på ett forum för häxkonst?

Jag tror också du missat att läsa forumets regler, speciellt då denna:

"Inga moralpredikningar eller pekpinnar när vi diskuterar praktisk trolldom."

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

vattenspridare
2016-11-01 20:17
#5

hihi det var en rolig regel! den hade jag inte läst. verkar som att jag är för mossigt moralisk av mig för att passa som häxa. uppfriskande! blir lite frestad att starta ett forum som heter, typ: "hur mördar jag min granne?" och använda samma regler: "kom inte med pekpinnar…"

vattenspridare
2016-11-01 20:22
#6

Men du har rätt, jag hör inte hemma här.

Annons:
Bappho
2016-11-02 12:27
#7

Att jämföra häxkonst med mord visar bara på din okunnighet i ämnet och det visar också på varför vi har den regeln. Ingen ogrundad moralpanik här, tack!

Hädanefter modereras det bort, bums!

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Magick_]
2016-11-03 21:05
#8

#2 #3 Suck.

#1

Har tyvärr inget av henne, vet inte om jag skulle kunna få tag i något häller. Vet var hon bor, kan inte få tag på något där vad jag vet, endast hennes bil utanför lägenheten.

Manutar
2016-11-04 08:27
#9

Jag undrar på vilket sätt denna person är "en otäck häxa"? Jag menar, har denne gjort något? Varit elak, utövat magi på dig, vad? Eller är det bara en känsla du har?

annsofairy
2016-11-04 11:48
#10

Försök med.."Fiery wall of protection" och använd din ID kort/pass och lägg den inlindat i aluminiumfolie  i mitten av ljuscirkeln. Oljan kan du ju göra själv..

 https://www.scribd.com/document/144036664/Fiery-Wall-of-Protection

[Magick_]
2016-11-04 16:46
#11

#10 Oljan var inte den lättaste att göra. Finns det alternativ?

[Magick_]
2016-11-04 16:47
#12

#9 Utövat någon stark magi. Är verkligen inte mig själv sedan dess.

Bappho
2016-11-04 19:05
#13

#11 Det går att köpa färdiga oljor om man inte är intresserad av att göra egna.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
annsofairy
2016-11-04 22:18
#14

Japp!

http://www.luckymojo.com/oil-protection.html

..eller du gör det så som han beskriver i videon och använder de örter som har en skyddande/antibakteriellt verkan.

Enbär/salvia/nejlika osv..

http://friskareliv.blogspot.se/2013/11/virus-och-bakteriedodande-orter.html

fokuserad!
2016-11-15 11:06
#15

#14 Jag har samma problem som TS, hur exakt ska man göra?

[Penemue]
2017-01-31 15:35
#17

Den bästa och allra mäktigaste trollformeln mot dummingar och elak energi är att säga: NEJ!

Upp till toppen
Annons: