Annons:
Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1609 ggr
BlueFairy
2016-09-27 23:09

andar/spöken

Hej! Jag har funderat på en sak länge ang. possesions. vad är det för nåt och hur får man bort det? Jag tror jag råkat ut för det som någon typ tar över min kropp liknande och pupillerna blir stora bla,  och jag kan inte tänka klart. känner att det inte är jag liksom svårt förklara :P

Annons:
[Rulander]
2016-09-28 15:07
#1

Vad har du för bakgrund? Vilka aktiviteter har du deltagit i?

Olika initieringar etc. kan ge problem. Det kan vara så att du har öppnat upp för detta genom att ge ditt medgivande.

Har du andra problem?

Du är inte ensam om att ha samma problem. Det finns lösningar på detta.

BlueFairy
2016-09-28 23:48
#2

Jag har inte deltagit i någon speciell aktivitet mer än att jag bad om hjälp typ bett och så.  inte gett medgivande medvetet isf. 

andra problem kan vara att allting runtomkring ändrar vad ska man säga flöde och jag upplever att andra känner av det liksom får många blickar osv…

det enda jag vet vad nån som sa att jag blev "utvald" fattar ingenting massa konstigt bara. random folk som sagt saker till mig likaså.

vad är det för något? hur löser man detta fenomen? :/

[Rulander]
2016-09-29 07:26
#3

Om du skriver ett meddelande till mig utanför detta forum så ska jag svara. Skicka ett meddelande så kan jag vara mer öppen.

Sommarek
2016-09-30 11:21
#4

Har du uteslutit mer mundana förklaringar, såsom sjukdom?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Ghosthunter
2016-10-01 18:31
#5

Bett? Vad bad du till?…..där kan du finna lösningen!

Men det tyder på en lätt besatthet. Någon är fäst vid dig. Men det är inte säkert att den har tagit över din kropp helt. Det kan kännas så när en ande är inne i dina aura.

Be bara anden (eller vad det nu är) att backa undan och att den inte får vara i din härhet. Det är det första du kan göra och ibland kan en sån enkel sak räcka!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

BlueFairy
2016-10-01 23:07
#6

Jag bad om hjälp då fick upp nån bokstav V. Ett öga, trianglar. spindlar och småkryp vargar som yla, symboler och siffror medmera Tack iaf ska prova det som du rekommendera men de envis/svartsjuk Finns de nåt mer man kan göra? vill verkligen den försvinner för gott!

Annons:
Upp till toppen
Annons: