Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1178 ggr
Valkyrija
2016-08-02 12:14

Upplärande online-coven söker medlemmar!

Hej på er! 
Jag har tillsammans med en annan tjej startat upp ett lite speciellt coven och vi söker nu ca 8 medlemmar. Här nedan hittar du all information men har du ytterligare frågor eller är intresserad av att gå med så är du varmt välkommen att slänga iväg ett PM till mig. Vi har våran "bas" på facebook så enda kravet är att du har ett facebook-konto. 
----------------------------
New Moon Coven är ett neutralt coven som fokuserar på upplärning. Tillsammans studerar vi olika ämnen, allt från astrologi och magi till olika religioner och livsfilosofier, för att hitta vår egen väg i livet. Detta är alltså inget coven som fokuserar på någon speciell inriktning utan om/när man känner att man hittat sin väg är man helt fri att vandra vidare. 

- Vad är tanken med New Moon Coven?
 Grundidén med covenet är att vi tillsammans ska lära oss lite om många olika områden inom häxkonster. Exempel är astrologi, örtmagi, olika religioner och livsfilosofier, magi, ritualer och cermonier, månfaser… Ja, you name it. Detta för att vi ska få ett nys om vad som fakitskt finns och kunna hitta det som passar oss. New Moon(nymåne) är ju en symbol för en ny början och därför valdes namnet.

- Hur fungerar New Moon Coven?
 Tanken är att covenet kommer att fungera lite som en bokklubb. Vi väljer tillsammans ut ett ämne som vi under veckan på egen hand kommer att studera. Sedan bestämmer vi en dag då vi kommer prata om och diskutera det vi läst. Detta kan vi göra antingen via Skype, en gruppchatt på facebook etc. 

Vänligt men bestämt undanber jag pekpinnefasoner ❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
MaritaMedLångtAnvändarnamn
#1

jag är nyfiken! skicka gärna pm så diskuterar vi vidare :)

Mortiscia
2016-08-25 19:31
#2

Intresserad men kan inte lova att vara tillgänglig för samtal på en viss dag, det är svårt att förutsäga vilka dagar jag kommer att vara helt slut efter jobbet :s Skulle dock gärna delta i en grupp för att kunna lära och lära andra =)

Atropa
2016-08-26 13:02
#3

Jag är intresserad :) får skaffa fb bara haha

magicia
2016-08-28 20:58
#4

Intresserad :) men är bara 11år

Upp till toppen
Annons: