Annons:
Etikettallmänt
Läst 966 ggr
zeretki
2016-04-19 14:30

Ångest i hemmet

Jag har insett att jag får ångest direkt när jag kommer innanför dörren till min lägenhet.

Jag behöver nu göra en ändring IDAG och snabbt, så mycket jag orkar.

Tips på vad jag kan göra som hjälper mig snabbt! Är det städning hela dagen som gör susen? Rensa ut papper? Någon ytterligare ceremoni som att bränna rökelse eller säga något? Be mina kraftdjur om hjälp?

Jag vet inte hur mycket jag orkar göra idag men jag måste göra NÅGOT och det NU!

Annons:
Sommarek
2016-04-19 14:44
#1

Om du vet med dig att det är något speciellt som du mår dåligt av, börja där och rena/rensa/städa så mycket du bara kan.  Att lägga ägg i varje hörn i ett rum och låta dom ligga i en vecka för att sedan slänga dom, är också en variant på "snabb-rening". Bränna salvia, skura golvet med ättika/vattenblandning funkar för många. Jag har även varit med om en synnerligen kraftfull, anpassad LBRP som funkade bra; den skrämde nog allt möjligt skymt på flykten.  😃Du kan även trumma, sjunga eller spela hög musik - av den glada varianten.

Tänk på att lägga ut skydd när du är klar, så att eländet förblir borta.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

zeretki
2016-04-19 15:09
#2

#1 Tack snälla! Nej, vet inte exakt vad men vet att det är mycket jag behöver göra på en gång. Psykologiskt, känslomässigt, relationsmässigt, fysiskt i hemmet osv. :)

Städa på alla plan!

zeretki
2016-04-19 16:40
#3

#1 Vad för slags skydd? Har du tips på något? Helst något från naturen, som jag kan hämta från skogen. ;)

Bappho
2016-04-20 09:41
#4

När jag renar mitt hem så börjar jag alltid med fysisk rening, sedan öppnar jag fönster och dörrar när jag röker ut. När man svabbar golvet kan man ha renande och skyddande örtavkok och/eller eterisk olja i vattnet som man avpassar efter vilket behov man har eller vilken effekt man är ute efter.  Känns det inte bättre efter det får man göra något med extra krut i.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Manutar
2016-04-20 12:27
#5

#3 Själv använde rjag bla rönn som skydd i mitt hem. Synälar under tröskeln eller över dörrar och fönster fungerar också fint.  Dock kan det gå så att om du vill bjuda in nåt andeväsen tex för hjälp i magiskt arbete så kan de inte alltid komma pga skydden, så ha det i åtanke om du plötsligt inte får besok av vissa väsen som du kanske tidigare varit van vid.

Upp till toppen
Annons: