Annons:
Etiketthuskurer-brygder-och-recept
Läst 1947 ggr
Atropa
2016-04-09 13:46

Antiinflammatoriskt

Mitt knä är svullet. Antar jag vridit till det eller lagt knepig belastning. Men minns inte att jag gjort något alls och det har kommit och gått några dagar i rad nu, dom två senaste dagarna har det varit svullet hela tiden. Något tips på antiinflammatorisk behandling man kan göra?:) dricka eller linda in, har inte ont eller något men hade varit fräckt att slippa käka ipren och istället köra något naturligt. Ha det gött!

Annons:
Ganna
2016-04-09 14:05
#1

Oavsett alternativ behandling så skulle jag rekommendera dig att ringa 1177 för att få en bedömning.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Joggan
2016-04-09 16:13
#2

Koka krav vitkål i 3 min och linda in hela knän i minst 8 timma,  det hjälper..

Manutar
2016-04-09 17:02
#3

Prova detta:

3 matskedar havssalt i 1liter vatten, rumstempererat.  Vät en handduk eller annan passande tygbit, vrid ur och linda in knät i40min-1 timme.  Upprepa detta några gånger under följande dagar. Själv har jag fått bot på olika, en del riktigt elaka, inflammationer i mina leder. Oftast har det hjälpt med en gång för mig. Men det kan vara värt att visa upp knät för en läkare också.

NiklasTyreso
2016-04-10 00:33
#4

Gå till doktorn och kolla upp vad som ger svullnaden, det kan ju vara vad skit som helst även bakterier. Ät vitlök, gurkmeja och kapris(/eller libbsticka) varje dag tills svullnaden släppt. Dagligen en klyfta vitlök och en rågad tesked vardera av kapris och gurkmeja.

zeretki
2016-04-17 01:21
#5

Färsk ingefära är oerhört bra mot inflammationer och smärta.

Atropa
2016-04-17 08:10
#6

Tack alla för svaren! Men fick gå till vårdcentralen för att gå på en rejäl kur på deras mediciner ändå. Men huvudsaken är att det blir bättre:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: