Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1739 ggr
SuperMegaNova
1/26/16, 10:55 PM

att skydda sig och sin familj från någon?

Hej,
Har ett problem.

finns en person som är helt fixerad vid mig, och vägrar släppa taget, hen är hotfull mot mig, hotar mig, och hotar barnen osv,

Hur gör jag för att få hen att sluta?

ja jag har försökt allt för att få hen att sluta, men hen vägrar, så jag måste göra något annat.

Men nu vänder jag mig till er för hjälp, finns det någon skydds formel eller liknande som får hen att sluta hota mig och familjen. Åker vi någonstans så är hen i hälarna,

tacksam för all hjälp jag kan få.

Annons:
fia1116
1/26/16, 11:22 PM
#1

Du kanske kan kontakta polisen? Det är ju faktiskt olagligt att hota någon.

SuperMegaNova
1/27/16, 7:05 AM
#2

har gjort detta…som jag sa… jag har gjort allt…

Bappho
1/27/16, 8:55 AM
#3

#0 Tyvärr skyddar inte vårt rättssystem oss i alla lägen.

Ditt problem är så pass allvarligt så du skulle behöva någon professionell och kunnig.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

SuperMegaNova
1/27/16, 6:27 PM
#4

Ja precis… Men vart hittar jag någon? Jag har försökt det jag själv kan men ändå hjälper det inte…0

Bappho
1/27/16, 6:37 PM
#5

Jag har ingen att direkt rekommendera, men du kan alltid kika bland de här om någon skulle passa dig: 
http://www.readersandrootworkers.org/wiki/Association_of_Independent_Readers_and_Rootworkers

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Lummer]
1/28/16, 3:31 PM
#6

Vad tråkigt. Lider med dig och din familj. Visst finns det skyddsrunor och amuletter av olika slag är säker på att du redan googlat runt på detta Kan du ta upp detta med din reikimaster så kan du säkert få råd och hjälp som passar dig och verkligen gör att du kan implimentera rätt energi i åtgärderna som kan vara svårt annars när man ristar eller köper någon amulett. Men ska du kunna få någon praktisk hjälp så är det nog bara att anmäla varje översteg hönan gör och göra det om och om igen tills dom tar dig på allvar. Har du kontaktat någon brottsoffer förening? Kanske kan du hjälp där. Önskar du får en lösning på detta elende❤

Annons:
Mortiscia
3/13/16, 2:47 PM
#7

Du måste fortsätta polisanmäla så de kan se att det inte är en enstaka incident och spara alla bevis som du kan ge dem! Spela in människan om det är verbalt, logga allt i en förteckning, till slut måste de agera!

Upp till toppen
Annons: