Annons:
Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 1731 ggr
missmagicscabinet
1/20/16, 4:55 PM

Spår ni med runor?

Bloggade just om hur man spår med runor HÄR

Har ni testat?

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Annons:
Tarotstollan
1/21/16, 11:19 PM
#1

Har länge tänkt att köpa mig en påse med runor men ännu är det bara på tanke stadiet. Intressant är det i alla fall.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

missmagicscabinet
1/22/16, 12:11 AM
#2

Ja, jag rekommenderar att testa. Du kan ju alltid göra egna runor i kartong. Det behöver ju inte vara fancy #1 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

Tarotstollan
1/22/16, 12:18 AM
#3

Ja, det vore något att börja med! Tack för tipset!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Manutar
1/25/16, 12:40 AM
#4

Jo jag använder runor, till divination ocj magi. Tycker mycket om dem, de har alltid talat klarare till mig än tex tarot. Har ett sett av stenar jag använt men håller just på att rista runor i trä.

MrsOgg
1/25/16, 6:46 AM
#5

Jag spår än så länge i run kort, men håller på att göra mina egna runor i idegran. Jag rekommenderar dig att prova, det är väldigt spännande och roligt :)

leemland
1/27/16, 8:04 PM
#6

Håller faktiskt på med en runkurs online nu  och lära mig betydelsen av runorna 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
missmagicscabinet
1/27/16, 10:41 PM
#7

#6 åh spännande! Kostar kursen eller är den gratis? Blir sugen 🙂

Personlig hemsida: HÄR

Min roman & mitt seriealbum HÄR. 

leemland
1/29/16, 7:55 PM
#8

#7 Ja det gör den, men jag anser det är en rimlig summa jämfört med många andra jag tittat på 🙂 
Hon som har kursen är väldigt hjälpsam och trevlig att "prata" med(mejla) 😛 Säg bara till så PMar jag hennes sida så du kan kolla in den om du vill ! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Emmyjane
2/6/16, 7:22 PM
#9

Jag kommer inte åt informationen i din länk. HÄR

leemland
2/6/16, 8:16 PM
#10

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Emmyjane
2/6/16, 9:07 PM
#11

Ja Tack

Upp till toppen
Annons: