Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1698 ggr
anna_maria77
2015-10-06 19:53

Hjälp snälla!

He!

Jag heter Anna och behöver verkligen hjälp och råd. Har råkat ut för en väldigt kraftig ond häxa i USA. Har råkat dejta en man i USA som blev helt besatt utav mig. Kvinnan som var interesserad utav honom såg våran bild på hans FB och trodde vi var ett par. Jag har ingen kontakt med mannen och är inte heller interesserad utav honom ändå verkar det som hon har fått för sig att jag måste utplånas!

Sedan jag har kommit tillbaka från USA har mitt liv bara rasat. Små konstiga olyckor HELA tiden, min frisör blekte sönder mitt långa hår och jag fick klippa av allt, sedan sönderblekte jag min tandkött, nästan dog och skadades tre gånger utav olika el chocker.  Blev hastigt kär i en annan man i USA som lurade mig, bedrog mig, visade sig vara en kall psykopat, tvingade mig att säga upp mig från jobbet, avsluta min Facebook, knäckte mig psykiskt samt hotar nu med att se till att jag aldrig kommer komma in i USA igen. Detta måste ha att göra med henne som försöker hålla mig borta från USA. Jag är helt slut utav all stress! Arbetslös och utan pengar pga egen uppsägning, har ingen ork att söka nytt jobb då min hälsa är jätte dålig. Min vän som jobbar med healing försökte ta bort detta onda energi men fick då stark allergi chock med röda utslag över hela kroppen!!

Snälla underbara vad skall jag göra?? Skall jag göra en häxflaska? Kan inte mycket om magi. Vill inte skada någon bara ta bort detta o skydda mig själv!

Väldigt tacksam för hjälp!! Vem bör kan jag kontakta?

Anna

Annons:
Tjeja
2015-10-06 20:02
#1

🤔 Låter hemskt och jättejobbigt för dig!

Kan tyvärr inget om magi eller häxkonster heller så kan inte hjälpa dig. Men hoppas du får den hjälp du behöver snart! ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

anna_maria77
2015-10-06 20:10
#2

Tack så mycket jag hoppas verkligen att detta går att ta bort! Har inte mycket ork i kroppen utav all negativitet nu! 😭Håller på och slåss mot psykopaten och måste även försöka hitta ork att ordna upp mitt liv igen. Allt i ett verkligen! 😭😓

Ha en fin kväll! Tusen tack igen 🌺

Sommarek
2015-10-06 22:01
#3

Om du är så slut som du säger rekommenderar jag att ta hjälp av någon annan. Du hade ju inte försökt lyfta en bil om du var dålig i ryggen. Ta inte hela den här striden själv, men försök gärna skydda dig - det finns en del tips här, om du söker på "skydd" eller "beskydd", som du säkert kan använda dig av.  Däremot vet jag ju ingenting om varken dig eller den du har problem med, så det är svårt att vara mer precis. Om inte annat kan du alltid prova "spegelmetoden", som är ganska enkel om man klarar att koncentrera sig - se dig själv som omgiven av en spegel som helt enkelt skickar tillbaka det som sänds till dig.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

anna_maria77
2015-10-06 23:27
#4

Tusen tack för svaret!

Nej jag orkar nog inte ta bort detta själv och det verkar sitta i!  Skall kolla, läsa och undersöka mer om skydd och beskydd. Har försökt allt jag kan för att skydda mig men detta är så mycket starkare! Jag renar med vitt salvia, bär på kristaller och stenar kallar och ber till ärkeängel Mikael för beskydd samt klipper av negativiten med sax runt omkring mig och jordar mig också men det verkar ändå sitta i.  Hoppas verkligen att jag får kontakt med någon som kan hjälpa mig att få bort detta innan jag skadas ännu mer. Tusen tack för alla tips verkligen!!

🌺🌺🌺

Anna

Atropa
2015-10-07 10:46
#5

Håller med #3, spegelmetoden!

Bappho
2015-10-07 12:50
#6

#4 Om du redan prövat en massa olika metoder utan gott resultat så kan det vara idé att vända sig till en professionell. Allra först för att försöka utröna om det är så som du tror.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Annons:
anna_maria77
2015-10-07 19:14
#7

Jooo jag vet men jag känner INGEN som håller på med magi och jag behöver någon som är väldigt kunnig och modig dessutom då detta verkar vara starkt!. Har skrivit här med hopp på att någon hör av sig och hjälper mig med några tips eller kontakt!

Tusen tack för alla svar! Vill inte ge upp ännu! 😴

Anna

Bappho
2015-10-07 20:03
#8

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

anna_maria77
2015-10-07 20:33
#9

Tusen tack verkligen! Du är en ängel skall kolla på sidan genast! 😇🌺

Ha en fin vecka! 🌺

Upp till toppen
Annons: