Annons:
Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 2428 ggr
blåbärspajen
2015-08-29 13:37

Vad betyder min dröm?

ag drömde att det ringde på dörren och jag brukade tydligen inte öppna dörren för främmande människor (i drömmen) men öppnade ändå. Ser en person med pistol som siktar på mig men hinner ducka när han skjuter. Gömmer mig bakom dörren men när han kommer fram tar jag tag i handen på honom (med pistolen) och han skjuter mig i axeln. Får med honom ut på gatan och skriker på hjälp, flera människor går förbi men till slut hjälper en kille mig och pistol mannen springer iväg till en vit lastbil och åker iväg. Flera människor kommer in i min lägenhet och frågar hur jag mår, även gamla vänner. En kille jag blir lite kär i vill att jag ska hänga med ut och festa men jag har ingen lust. Har även en hund i lägenheten som jag är hundvakt åt och som jag inte kunnat ge mat till på ett dygn för jag glömde hämta maten.. Vad kan allt detta betyda?

Annons:
NiklasTyreso
2015-08-30 10:12
#1

Det där med att en person i drömmen försöker ta sig in hos dig och skjuta med pistol gör att jag tror att du i något sammanhang känt eller känner dig utsatt. Är det så är drömmen bra för du vet nu att du kan behöva förbereda dig mentalt så du är förberedd om en utsatt situation inträffar(troligen inte med pistol som i drömmen). I slutet är folk hjälpsamma mot dig så du har nog tillit för att bygga positiva relationer.

Upp till toppen
Annons: