Annons:
Etikettfolktro-och-myter
Läst 2421 ggr
Viktoria.tomsson
8/28/15, 6:33 PM

Synsk?

Jag kan se genom drömmar, när (vänner familj) kommer att dö. Jag vet ungefär hur personen kommer dö. Är jag synsk?

Annons:
saradormin
8/28/15, 6:58 PM
#1

Jag är intresserad hur du ser dessa drömmar, vill du dela dig av några såna drömmar. För mig är du mer än synsk.

sajtvärd  drömmar ifokus

Viktoria.tomsson
8/29/15, 10:14 AM
#2

#1 Jag sprang på en stig, och det fanns massor av träd omkring mig. Men i slutet av stigen kom jag fram till en sjö. Det var massor av klippor. Jag hörde att någon skrek. Och såg någon under ytan, först visste jag inte vad jag skulle göra, jag tittade mig omkring men det fanns ingen där. Så jag sprang ut i vattnet, till personen. Vattnet node till axlarna. Så jag försökte dra upp personen, men något drog ner hon/han igen. Sedan vaknar jag. Jag hinner aldrig rädda personen i drömmarna. Och ungefär 4 månader senare, fick jag veta att min väns pappa hade dött. Han hade drunknat.

saradormin
8/29/15, 10:28 AM
#3

De är sanndröm du sett, har du sett flera såna.

sajtvärd  drömmar ifokus

Viktoria.tomsson
8/29/15, 10:56 AM
#4

#3 ja ganska ofta

NiklasTyreso
8/29/15, 10:57 AM
#5

Skriv ner din dröm när den kommer och datera den. Gör sedan inga ändringar eller tillägg. Nya drömmar får skrivas på nya datum. Får du rätt träff på flera människor kan det vara sanndrömmar. Annars var din dröm om kompisens far bara en tillfällighet.

saradormin
8/29/15, 11:04 AM
#6

Kan du dela med dig av några flera , jag vill höra mer.

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
Viktoria.tomsson
8/29/15, 11:53 AM
#7

#6 Min kusin var gravid för kanske två år sedan. Jag hade bara träffat henne en gång, vi kände inte varandra. Och sedan fick jag veta att hon var gravid men inget mer. Jag hade somnat ganska sent. Men sen hade jag vacknat, jag vet inte om jag drömde eller om jag bara hade vaknat i drömmen. Det var någon som satt på säng kanten och kammade mitt hår. Jag öppnade ögonen och såg en kvinna i 50års ålder ungefär. Hon viskade ord som jag inte kom ihåg. Men sedan sa hon ganska tydligt. Att en liten nyfödd flicka var sjuk, och att hon skulle ta hand om henne. Hon sa att jag inte skulle oroa mig. Sedan gick hon, ut genom dörren men innan hon stängde den sa hon att jag inte behöver oroa mig. Senare fick jag veta att min kusins barn hade dött i födseln. När jag var liten visste jag hur mina husdjur skulle dö. Så jag har haft drömmarna sen jag var ungefär 10.

saradormin
8/29/15, 12:49 PM
#8

Jag vill förstå hur du får dessa drömmar, för mig är de så fascinerande, får du vision på kommande händelser också.

sajtvärd  drömmar ifokus

Viktoria.tomsson
8/29/15, 6:25 PM
#9

#8 Ja, det händer ganska ofta. Kan känna andras känslor också.

Atropa
8/31/15, 5:00 PM
#10

Coolt!

Upp till toppen
Annons: