Annons:
Etikettnyheter
Läst 1659 ggr
Huygens
8/13/15, 2:17 PM

5 Häxor Anställes

Enligt Aftonb. ska det finnas 5 platser som utannonseras som anställningar av häxor i Sundsvall, Gävle och Skellefteå. Tjänsterna är heltidsanställningar. Troligen är det mest helande häxor eller möjligen mediala helare som sökes.

Annons:
zeretki
8/25/15, 4:08 PM
#1

Som arbetslös är det krav på att söka alla arbeten som finns. Hmm, kanske ska jag söka och låta dom avgöra min förmåga? Det skulle ju vara intressant för mig, om inget annat. 😎

Huygens
9/12/15, 11:34 AM
#2

Nu söks ännu fler häxor.

45 häxor anställs via Platsbanken.

dennas
9/13/15, 8:09 AM
#3

Växeltelefonist/medium/häxa… Intressant kombination.

zeretki
9/15/15, 3:04 PM
#4

Jag funderar faktiskt på att söka och se vad dom säger. Hur tänker ni kring detta? Jag funderar på moraliskt rätt och fel att ta betalt, samt om det är bra för mig personligen eller för "klienten"? Vet jag vad jag gör om jag ger råd genom min intuition? Om man läser tarot för någon, är det rätt eller fel? Skadligt eller inte?

Ganna
9/15/15, 3:29 PM
#5

#4 Eftersom moral är något personligt kan bara du avgöra det. Jag tycker det tråkigaste är att de påstår att det är häxor som svarar på folks frågor - men det säljer väl.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

zeretki
9/15/15, 3:39 PM
#6

#5 Ganna: Kanske moral är fel ord. Jag tänker att det finns saker som hjälper mer än skadar, och att jag vill veta att det jag gör hjälper mer än det gör skada - både för mig och personen jag vill hjälpa.

Annons:
Ganna
9/15/15, 3:54 PM
#7

#6 Om du känner dig osäker på det, är du inte redo att fatta beslutet. En tumregel som kan tillämpas ofta. :)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

zeretki
9/15/15, 4:15 PM
#8

#7 Ja, det har du rätt i. Det var kanske det jag kom fram till också. :)

zeretki
9/15/15, 4:22 PM
#9

#7 Dessutom står det "trygg" och "balanserad" och det är jag nog inte. Inte än… :P

therootdoctor
9/15/15, 7:01 PM
#10

Den amerikanska motsvarigheten nedan har iallafall garanterat kvalificerad personal.  Även om jag tycker att ordet "häxa" är ett religiöst begrepp och inte behöver ha med praktisk magi att göra alls.

http://www.hoodoopsychics.com/


Upp till toppen
Annons: