Annons:
Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1287 ggr
Shadowone
2015-06-14 23:41

Något ätbart som kan hålla hugern en lång tid

Hej. Jag undrade bara om någon av er som vet vad eller vilket ätbart kan hålla hungern länge typ i tio timmar. Jag försöker gå ner i vikt och tränar samtidigt. Jag skäms inte av mitt utseende. Men tänkte att det skulle vara intressant att se sig själv vad man har åstadkommit.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Annons:
Ganna
2015-06-14 23:54
#1

Fel forum, försök med "Viktminskning i Fokus" eller liknande.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Shadowone
2015-06-14 23:56
#2

Okej. Förutom att jag är feg för kemiska mediciner liksom.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Ganna
2015-06-15 00:02
#3

#2 Det är fortfarande fel forum.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

dennas
2015-06-15 12:41
#4

I "Örtmedicin" skriver Non Shaw att man förr brukade äta fänkålsfrön för att mota hungern under kyrkans fasteperioder. Men huruvida det är tillämpbart i kombination med träning vet jag inte. Tänker också att du  skulle gå via antingen ett viktminskningsforum eller möjligen träningsdito.

Shadowone
2015-06-20 16:52
#5

 #4 Fänkålsfrön. Det säljs till och med i ICA. Ledsen om jag frågade. Men DEt sklle inte vara så dumt ändå. #3 Jag ber om ursäkt för att fråga om just dethär. Det ska inte hända igen. Att fråga saker och ting som kanske inte tillhör denna forumet. Jag gjorde det bara för att glädja en familjemedlem. Jag brukar nästan inte vara på rak sak ibland.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

dennas
2015-06-20 20:56
#6

#5

Inte ska du sluta ställa frågor. Tror mest att Ganna menade att du skulle ha större chans att få ett riktigt bra svar på ett annat forum. Och menade hon inte det, så får hon väl rätta mej. :-)

Annons:
Ganna
2015-06-20 21:54
#7

#6 Dels det, dels att viktnedgång, särskilt med en extra dubiös metod som efterfrågades ovan, inte är något att lägga sin tid och kraft på. Det finns helt enkelt så mycket andra saker som är bättre, intressantare och viktigare.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Shadowone
2015-06-26 22:24
#8

#6 #7. Okej Då fattar jag. Jag var helt inne på att jag gjorde fel liksom. Men då hajar jag att ni ville bara informera mig. Och ni behöver inte oroa er, Jag varken grät eller blev arg  om ni undrar. Inte för att jag tänker att ni tänkte så. Men det händer att vissa tänker liksom. Inget att oroa er för. Jag tog det mer som en läxa och acceptant att inte göra om det. Men nu när ni förklarade så är jag helt med i banan.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Upp till toppen
Annons: