Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1075 ggr
Yehet121
2015-04-07 17:24

En speciell formel? Speciell magi?

Hejsan! Jag undrar, finns det någon speciell magi eller formel för att hjälpa en att få kontakt med en (nästan okänd) person? 

Isåfall vad är det och hur fungerar det?

För några år sedan så var jag utomlands och jag besökte Universal studios i Orlando. När jag gick runt i området som jag hade längtat mest efter (Harry Potter världen) och kollade på allting och var super glad så dras min blick mot en person som är några meter framför mig och går åt motsatt håll. Vi får ögonkontakt direkt och jag känner en pirrig känsla samtidigt som hens ögon känns väldigt bekanta, som att kolla in i ögonen på en gammal vän. Jag har ingen aning om vem hen är och har aldrig sett hen förut, men jag får reda på hens namn från att en av hens kompisar (som tur för mig) säger hela personens namn i en mening när dom nästan precis har gått förbi mig. Jag vänder mig snabbt och och hen kollade också bakåt mot mig men blev avbruten av kompisar. Sedan dess har jag aldrig glömt varken den personen eller händelsen, och igår så bestämde jag mig för att försöka hitta personen, så jag bad till gudinnan och guden om hjälp och började sedan leta via internet. Jag hittade hen på youtube av alla sidor, men det finns inget sätt att privat kontakta personer på youtube, så jag undrar om ni vet någon speciell magi eller formel som kan hjälpa mig att kontakta personen, ingen kärleksmagi, utan bara för kontakt. Skulle också gärna vilja veta om ni har haft en liknande händelse och hur ni hanterade den, och om ni har några andra tips :)

Annons:
Bappho
2015-04-11 19:11
#1

Jag skulle fortsätta söka aktivt på nätet, sen kan man ju alltid försöka ge sig själv lite extra tur så att sökandet går bättre, men jag skulle definitivt i ett sådant fall lita mer på mitt googlefinger.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: