Annons:
Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 2628 ggr
jessber
2014-12-17 08:53

Behöver hjälp med att tyda en dröm

Hej jag är ny här på forumet, men vänder mej hit för att se om jag kan få lite hjälp. För just nu känns det som om jag håller på att bli sinnessjuk. Jag hade en dröm i våras , den handlade om en man med namn och utseende och var väldigt stark den fans kvar både dag och natt i flera dagar så tillslut så googla jag på namnet och det vissa sej att han finns och utseendet stämde till minsta detalj. Det vissa sej också att när han dök upp i min dröm så va han i Sverige på genom resa då han bor i usa. Och drömmen fortsätter att åter komma fortfarande och han kan dyka upp i minna tankar helt plötsligt. Jag har provat att tyda drömmen själv och jag har läst om besvärjelser men kommer inte fram till något.

Jag kan ingenting om häxkonst , besvärjelser el drömtydning. Så nu hoppas jag att någon kan hjälpa mej. För annars så får jag nog inse att jag börjar lida av lätt sinnes sjukdom. 😕

Annons:
jessber
2014-12-17 10:22
#1

Vill göra ett tillägg till inlägget tidigare, jag vet inte om det har med drömtydning att göra eller vad det handlar om även om det börja med en dröm. Det bästa sättet att beskriva det på är att det är någon som har kidnappat min hjärna och tömmer den på ork o energi och har gjort det i flera månader nu. Hur mycket  jag än försöker fokusera på annat så dyker han upp i tankar och drömmar.

Hur kan någon som man aldrig hört talas om , inte ens visste att personen i fråga existerade , kunna överta ens liv så ?

Joggan
2014-12-17 16:08
#2

@jessber

Kan du berätta vad du exakt har sett i drömmen?

jessber
2014-12-18 05:59
#3

Det är inte så mycket  mer än ett ansikte och ett namn,  de ä mer känslor som hör till drömmen.  Jag känner mej hemma, trygg och lugn.

jessber
2014-12-18 06:29
#4

Kom på att för ett par mån sen så ändrades drömmen en gång. Vi gick  bredvid varandra, vi prata inte men visste vilka vi va, vi går i en tunnel som från ett tåg el flyg. När vi kommer ut ur tunneln så går vi åt varit håll, han går till en grön bil. När han är framme så stannar han och vi ser på varandra som med sorg. När vi står där så ser jag min mamma gå fram till honom och säga att det är han som måste ta kontakt  att bollen är hos honom. Sen är drömmen slut.

Joggan
2014-12-18 06:59
#5

@ jessber

P.m.

EYE
2014-12-18 22:55
#6

Har du frågat din mamma om honom?

Annons:
jessber
2014-12-19 06:26
#7

Min mamma är död sen 18 år och ända gången jag drömt om henne va precis när hon dog annars så har jag aldrig drömt om henne .

EYE
2014-12-19 13:33
#8

Hör av dig till honom. Skuggorna avtar när de tas fram i ljuset.

jessber
2014-12-20 06:38
#9

Har gjort det via hans Twitter så skrev jag en kommentar för att se om det hände något , men ingen reaktion, så den är testad.

jessber
2014-12-20 07:14
#10

Kan till lägga att det var efter det som drömmen med mamma kom.

Upp till toppen
Annons: