Annons:
Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1906 ggr
aimamsok
12/13/14, 2:12 PM

Sanndrömar

Brukar ni drömma sanndrömmar?

Jag gjorde det hela tiden med mitt ex. Även tex när min första pojkvän var otrogen. Han gick på en fest och jag drömde tidigt på morgonen att han var otrogen med en tjej som hade platinablondt hår i page, även att hon var ganska kort, sedan att dom åt frukost på sängen ihop. När jag vaknade efter den drömmen såg jag att han inte kommit hem (han hade sagt att han inte kände för att gå på festen och skulle komma tillbaka på natten) Hans mobil var avstängd och vid lunch-tid började jag bli orolig då det hänt att han hamnat i slagsmål med andra killar tidigare när han druckit alkohol. Jag gick hem till hans bästa kompis som sa att han följt med en tjej hem. Jag visste vem hon var, det var ingen han umgåtts med eller nämnt innan men vi gick på samma skola, hon såg ut precis som tjejen i min dröm. Han kom hem sent på eftermiddagen och sa att det varit flera personer där och att han sovit på soffan. Dock flera månader senare fick jag veta att han hade varit otrogen med henne, jag kollade då i hans dator och hittade deras mail och då berättade han att det var som jag hade drömt den natten, de hade tom ätit frukost på sängen tillsammans…

Detta var den enda "mardröm" jag hade om den här pojkvännen, vi hade ett ganska bra förhållande några år innan detta. Om min andra kille drömde jag en dröm i början efter första dejten, väldigt symboliskt att han stängt i sig i ett jättestort hus som var hans föräldrars och att jag tillslut lyckades ta mig in och då låg han på knä med ansiktet mot en madrass och skakade, vägrade titta upp. Detta stämmer in väldigt bra symboliskt på honom, han var otroligt hämmad och hade dålig självkänsla.  Men med mitt senaste ex hade jag mardrömmar hela tiden och det var alltid om saker som hände innan det hände. Tex om allt var bra och frid och fröjd så hade jag drömt en mardröm under tidiga morgonen om hen så var hen på jättedåligt humör den dagen. Hen hade drogproblem som hen dolde för mig men drömde jag att hen tex rökt cannabis med ett visst antal personer så visade det sig sen att just det hänt, den drogen och med dom personerna. Jag drömde att hen skulle vara otrogen med en tjej med ett specifikt utseende och sätt och detta hände. Hen ljög hela tiden och jag drömde hela tiden att jag fick veta sanningen i en dröm innan jag fick veta det av andra eller av ett misstag. Vissa saker har jag aldrig fått bekräftade utan jag kan inte veta om det också var sanndrömmar eller inte men ingenting har blivit motbevisat.

Har någon varit med om detta? Tyvärr verkar det bara vara negativa saker jag drömmer sanndrömmar om, varningar och bara kopplat till någon jag har en nära relation med, har inte drömt en sanndröm om någon världshändelse eller avlägsen bekant.

Annons:
Upp till toppen
Annons: