Annons:
Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 615 ggr
Jinaum
10/23/14, 11:02 PM

Vilket papper nyttjar ni?

Snubblade över denna frågan själv och tänkte att den är ju intressant att diskutera här! Man kan ju även diskutera formler som ni nyttjar papper till.

Om ni nyttjar papper vid formler och bränner dem (vilket jag oftast tycks snubbla in på) vilket sorts papper nyttjar ni då?
Varför?
Vart får ni tag på det?

Jag har kört på två sorter hittills. Vanligt kopierings papper och papper från mitt sketchblock.
Hittills brinner sketchblocket bättre men jag har inte provat att skriva ut på det och glömmer ofta bort det så det blir kopierings pappret ändå av bara farten. Ibland skriver jag ut saker på papperna som jag har till en del olika saker.

Jag funderar på om jag skulle gå till hobbyaffären och kolla in papper utan syra och kolla in lite av mina andra papper jag har i mina konstlådor.

De formler jag nyttjar det till är oftast manifestioner, en favorit just nu är överflöds checkar. Kallade abundance checks. Jag har gjort liknande tidigare på nästan  samma sätt men utan att ha namn på det och en fin template att nyttja. Där av utskrifterna från datorn.

Annons:
Bappho
10/30/14, 7:12 AM
#1

Jag använder ofta bruna papperspåsar och så river jag ut biten av papper jag behöver för hand.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Upp till toppen
Annons: