Annons:
Etikettallmänt
Läst 937 ggr
FemFem
10/18/14, 9:19 PM

Skriva med sitt eget blod

Finns det någon "mening" i att skriva med sitt eget blod? Någon symbolik eller nåt?

Annons:
Manutar
10/19/14, 11:53 AM
#1

Livskraften/själen sägs sitta i blodet. Det är en stark link till dig,  kanske den starkaste, ett offer, en bindning och ett koncentrat av din Kraft. 

OM man vill använda sitt eget blod ska man tänka sig för och vara förståndig. Skaffa er inga infektioner, se till att allt är rent och kom ihåg att det är kraftfullt och  det behövs bara en aning! Om man vill skriva med det så blanda det med nåt annat tex bläck (köpt eller egengjort), man behöver bara en liten droppe.

Valkyrija
10/19/14, 8:27 PM
#2

Ska man göra på något speciellt för att få fram blodet? Sticka med en nål i fingret eller något? Jag är livrädd för sådant men vill i framtiden testa haha

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Manutar
10/19/14, 9:26 PM
#3

Själv har jag stuckit mig med en nål i fingret, har  "lyckan" att blöda lätt och mycket.. De flesta vinnor har ju dessutom tillgång till blod som maninte måste göra sig illa för att få tag på.

Man kan också använda granatäppelsaft till recept istället för blo, men då är det såklart inte Ditt Eget.

Upp till toppen
Annons: