Annons:
Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 1896 ggr
Mollypierce
2014-08-31 16:19

Spå?

Jag har provat spå mina kompisar och fått fram saker som hänt några dagar efter. Jag får massa bilder i huvudet, ibland är dem svåra och tyda. Men, kan jag räkna mig som häxa eller heter det typ spågumma? Eller är allting bara ett sammanträffande?

Annons:
dennas
2014-08-31 19:12
#1

Enbart en förmåga att spå gör ingen till häxa. Spågumma är kanske inte alls dumt. Sierska är ett annat alternativ.

Huruvida allt bara är sammanträffanden kan du lättast svara på genom att utföra fler spådomar. Stämmer dina bilder? Kan du tolka dem rätt?

Sen får man vara beredd på att när man granskar sina "extraförmågor" så har de en tendens att bli undflyende,  då man oftast behöver vara avslappnad och i ett "icke-rationellt" tillstånd. Då är det bara till att kämpa vidare…

Du måste ju inte ge dej själv ett epitet utan nöja dej med att du kan spå med hjälp av inre bilder. :-)

Mollypierce
2014-08-31 19:24
#2

#1 Tack så mycket för svaret.

H-lena
2014-08-31 19:31
#3

Du är nog medial, eller clairvoyant eller liknande! Häxor är ju mer såna att de använder sig av formler och liknande mer aktivt skulle jag tro. Men vad kul att du har den förmågan! Du kan säkert bli väldigt duktig om du vill utveckla den!


Upp till toppen
Annons: